پیام سپاهان
رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل:
آران و بیدگل میزبان دومین مسابقات قهرمانی پرش با اسب کشور است
يکشنبه 2 ارديبهشت 1397 - 14:28:46
سپاهان نیوز - آران و بیدگل - رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل از برگزاری دومین دوره مسابقات قهرمانی پرش با اسب کشور جام شبدیز خبر داد.

ابوذر فرد نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این مسابقات با حضور 40 سوارکار برتر پرش با اسب کشور در رده سنی بزرگسالان به مدت یک روز در تاریخ جمعه هفتم اردیبهشت ماه در باشگاه سوارکاری شبدیز آران و بیدگل برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه اولین دوره این مسابقات نیز سال گذشته در فروردین ماه به همت باشگاه سوار کاری شبدیز برگزار شد، ابراز داشت: استقبال مناسب قهرمانان کشور و همچنین میزبانی مناسب موجب شد امسال نیز این مسابقات به میزبانی شهرستان آران و بیدگل برگزار شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان آران و بیدگل در ادامه از برگزاری نخستین دوره مسابقات دومیدانی کشور در ماده پرتاب وزنه در آران و بیدگل خبر داد و گفت: این مسابقات چهاردهم اردیبهشت ماه با حضور برترین ها این ماده در مرکز شهر آران و بیدگل و به صورت خیابانی برگزار می شود.
وی برگزاری این مسابقات مهم و در سطح کشور را زمینه ای برای ایجاد انگیزه بیشتر قشر جوان به سوی ورزش در شهرستان بیان کرد و گفت: شهرستان آران و بیدگل همواره در رشته های مانند دومیدانی موفق به کسب عناوین برتر کشور شده است.
گفتنی است آران و بیدگل بیش از 6 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29700/آران-و-بیدگل-میزبان-دومین-مسابقات-قهرمانی-پرش-با-اسب-کشور-است
بستن   چاپ