پیام سپاهان
سلطانی: سپاهان شایسته‌ترین تیم لیگ دسته یک امید بود
يکشنبه 2 ارديبهشت 1397 - 15:03:33
سپاهان نیوز - سرمربی تیم امید فولاد مبارکه سپاهان گفت: به اعتقاد بسیاری از کارشناسان سپاهان شایسته‌ترین تیم در لیگ دسته اول امیدهای کشور در فصل گذشته بود.
امرالله سلطانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص نحوه سقوط سپاهان در لیگ امیدهای کشور به دسته یک اظهار کرد: سال گذشته تیم امید سپاهان دچار مشکلاتی از قبیل کمبود بازیکن و کادر فنی شد و نتوانست تیم خود را در در حد و اندازه‌های سپاهان بندد و نتیجه آن سقوط تیم به دسته یک بود. این مشکلات باعث شد سپاهان از یازده بازی اول خود هفت باخت داشته باشد ودر ردهٔ یازدهم جدول دوازده تیمی قرار گیرد. در نیم فصل دوم نتایج به مراتب بهتر بود اما با توجه به نتایج نیم فصل اول سقوط سپاهان حتمی بود.
وی در خصوص تیم فعلی امید سپاهان گفت: فصل گذشته تغییرات انجام شده در تیم سپاهان بسیار وسیع بود، حدود هشتاد درصد کل تیم تغییر کرد. با تدابیری که اندیشه شد لیگ را بسیار خوب شروع کردیم و در مرحله اول بازی‌ها از دوازده بازی اول لیگ یازده بازی خود را با برد پشت سر گذاشتیم. نتایج کلی تیم امید سپاهان بسیار راضی کننده بود و تنها به خاطر یک باخت از صعود به لیگ برتر امید بازماندیم.
وی افزود: به اعتقاد بسیاری از کارشناسان سپاهان شایسته‌ترین تیم در لیگ دسته اول امیدهای کشور بود. حتی تیم قهرمان لیگ امسال بازی آخر خود را به سپاهان واگذار کرد و تنها به خاطر شرایط جدول و اشتباهات داوری سپاهان نتوانست به لیگ برتر راه پیدا کند.
سرمربی فوتبال امید سپاهان در رابطه با اضافه شدن بازیکنان تیمش به تیم بزرگسالان خاطر نشان کرد: بازیکنانی مانند رضا دهقان و مهدی رحیمی سال گذشته درتیم امید سپاهان بودند که امسال آن‌ها را در تیم بزرگسالان دیدیم. به صورت کلی اگر بخواهیم نگاه کنیم هفتاد درصد بازیکنان بزرگسالان سپاهان از بازیکنان امید تشکیل شده‌اند، بازیکنانی که در سال‌های دور و نزدیک در امیدهای سپاهان حضور داشته‌اند و اکنون به جایگاه‌های بالاتر رسیده‌اند و ما نیز به آن‌ها افتخار می‌کنیم.
سلطانی در خصوص مشکلات تیم خود گفت: بزرگ‌ترین دغدغه فعلی نحوه برگزاری مسابقات است، اینگونه نمی‌شود که در طی چهار روز، سه بازی سنگین انجام دهیم. این مساله موجب خستگی و مصدومیت بازیکنان می‌شوند. هیچ کجای دنیا بازی‌های امید به این صورت برگزار نمی‌شود و امیدوارم برنامه ریزی فدراسیون در این خصوص بهتر شود، زیرا شاید همین مسئله باعث شود تیمی که شایسته قهرمانی است به حق خود نرسد.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29703/سلطانی--سپاهان-شایسته‌ترین-تیم-لیگ-دسته-یک-امید-بود
بستن   چاپ