پیام سپاهان
رییس هیئت مدیره انجمن خیریه نقص ایمنی اولیه حضرت صدیقه طاهره (س):
هزینه برای پیشگیری هزار برابر بهتر از درمان است
يکشنبه 2 ارديبهشت 1397 - 18:12:49
سپاهان نیوز - رییس هیئت مدیره انجمن خیریه نقص ایمنی اولیه حضرت صدیقه طاهره(س) گفت: هزینه درمان بیمار بسته به نوع بیماری متغیر است. برای مثال هر آزمایش ژنتیک با یورو قبلی چیزی حدود 12 میلیون تومان می شود، که سه میلیون تومان توسط خیریه و مابقی توسط بیمه با تفاهم نامه پرداخت می شود.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان، محمدباقر حجازی در نشست خبری هفته جهانی بیماری نقص ایمنی اولیه، اظهار کرد: خیریه نقص ایمنی اولیه در سال 1386 برای درمان، آموزش، تحقیقات و پیشگیری ایجاد شده و در حال حاضر 232 خانواده را تحت پوشش خود قرار داده است.
وی افزود: در سال 96 این خیریه یک میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه مشاهده شونده داشته و اعتقاد ما بر این است که هزینه برای پیشگیری و تحقیقات می تواند هزار برابر موثرتر از هزینه برای درمان باشد.
رییس هیئت مدیره انجمن خیریه نقص ایمنی اولیه حضرت صدیقه طاهره(س) ادامه داد: هزینه درمان بیمار بسته به نوع بیماری متغیر است. برای مثال هر آزمایش ژنتیک با یورو قبلی چیزی حدود 12 میلیون تومان می شود، که سه میلیون تومان توسط خیریه و مابقی توسط بیمه با تفاهم نامه های ما پرداخت می شود.
حجازی تصریح کرد: این خیریه تنها خیریه فعال کشور در این زمینه است و از همه استان‌های کشور با هر نژاد و دین و آیینی بیمار می پذیرد. این خیریه در حال حاضر سعی دارد نیازهای مالی و تحقیقاتی را پوشش بدهد. این خیریه چهار هزار و 600 نفر حامی دارد که چیزی حدود 60 میلیون تومان کمک می کنند.
کد خبرنگار: 13023
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29724/هزینه-برای-پیشگیری-هزار-برابر-بهتر-از-درمان-است
بستن   چاپ