پیام سپاهان
سهل آبادی خواستار شد:
ضرورت ایجاد خط هوایی مستقیم بین اصفهان و سن پترزبورگ
دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 - 10:21:53
سپاهان نیوز - رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: تسهیل روادید و ایجاد خط هوایی مستقیم بین اصفهان و سن پترزبورگ در افزایش حجم مبادلات ایران و روسیه تاثیر بسزایی دارد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از اتاق بازرگانی اصفهان، سیدعبدالوهاب سهل آبادی در نشست بررسی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری روسیه و اصفهان، اظهار کرد: روادید یکی از موضوعات مهم پیش روی فعالان اقتصادی استان اصفهان برای همکاری با روسیه است و کنسولگری روسیه در اصفهان می تواند در این راستا تسهیل ویژه ای فراهم کند.
وی تصریح کرد: با نگاهی به تراز تجاری ایران و روسیه صادرات روسیه به ایران سه برابر صادرات ایران به روسیه است، در حالیکه دو کشور می توانند تراز نزدیکی به هم داشته باشند.
آماده همکاری مستقیم بین سن پترزبورگ و اصفهان هستیم
معاون استاندار سن پترزبورگ روسیه در این نشست گفت: سن پترزبورگ سالانه 60 میلیارد دلار صادرات کالا و خدمات دارد و می تواند روابط نزدیک تجاری با استان اصفهان تعریف کند.
یوری شستریوکوف خواستار همکاری مشترک بین اتاق بازرگانی اصفهان و سن پترزبورگ با هدف توسعه روابط اقتصادی و فرهنگی شد و افزود: آماده همکاری مستقیم بین سن پترزبورگ و اصفهان هستیم.
نماینده استاندار سن پترزبورگ در مجلس قانون گذاری تصریح کرد: اصفهان و سن پترزبورگ خواهرخوانده هستند و می تواند روابط اقتصادی و فرهنگی را در ابعاد گسترده تری دنبال کرد.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29760/ضرورت-ایجاد-خط-هوایی-مستقیم-بین-اصفهان-و-سن-پترزبورگ
بستن   چاپ