پیام سپاهان
همه کارهاي فدراسيون فوتبال بي نظم است
شنبه 24 مرداد 1394 - 10:31:50 AM
ايرنا
fiogf49gjkf0d
محسن صالحي پس ازباخت تيمش مقابل تيم فوتبال ساحلي قوي سپيد انزلي درمبارکه اصفهان افزود : هر تيمي وضعيت بهتر و تعداد بازيکن ملي پوش بيشتري داشته باشد و مربيانش آشنا تر باشند در فدراسيون فوتبال براي او همه کار مي کنند.
صالحي با تاکيد بر اينکه بايد همه مطالب و سخنان من بطور کامل منعکس شود اظهار کرد : بنده بيش از دو سال است که نتوانستم با رييس دپارتمان فوتبال ساحلي صحبت کنم اما مربي تيم قوي سپيد انزلي با يک تلفن به ايشان مجوز بازي بازيکن بدون کارت بازي را دريافت کرد.
وي با بيان اينکه تعجب آور است که يک بازيکن در ليگ برتر بدون داشتن کارت بازي و فقط با يک تماس تلفني بتواند بازي کند خاطرنشان کرد : ما حتي در شهر خودمان هم غريب هستيم و کسي به ما توجه نمي کند.
صالحي با بيان اينکه حتي مسئولان هم کمکي به ما نمي کنند تصريح کرد : مسئول هيات فوتبال مبارکه در اواسط بازي در ورزشگاه آمد و با دوستش احوال پرسي کرد و رفت ، اين نمونه کمکي است که هيات فوتبال به ما مي کند.
سرمربي تيم فوتبال ساحلي ياران اصفهان گفت: اين تيم را با کلي اميد و آرزو به مبارکه منتقل کرديم تا ورزش شهرستان مبارکه هم يک نماينده در ليگ برتر داشته باشد ، ولي هيچ کسي از ما حمايت نمي کند.
وي با بيان اينکه شهرستان مبارکه با اين همه امکانات اما تيم فوتبال ساحليش براي اعزام به بوشهر و انجام بازي با مشکل مالي مواجه است افزود : هفته گذشته بدليل اينکه نتوانستيم هزينه اعزام تيم به بوشهر را تهيه کنيم در مسابقه با اين تيم شرکت نکرديم و نتيجه سه بر صفر به سود تيم بوشهري اعلام شد.
صالحي با بيان اينکه نماينده قبلي فوتبال ساحلي مبارکه در ليگ برتر بدليل همين مشکلات سقوط کرد ، گفت : حتي اگر امسال هم با سعي و تلاش تيم را در ليگ برتر حفظ کنيم سال آينده سقوط خواهيم کرد.
وي با بيان اينکه توجه به ورزش شهرستان از روي آوردن جوانها به اعتياد و مواد مخدر جلوگيري مي کند خاطرنشان کرد: نمي شود چند نفر فعاليت کنند و همه سختي ها را متحمل شوند، بعد چند نفر فقط از نتايج آن استفاده کنند.
از هفته دهم ليگ برتر فوتبال ساحلي باشگاههاي کشور ديدار تيم هاي فوتبال ساحلي ياران اصفهان و قوي سپيد انزلي در ورزشگاه مبارکه برگزار شد و در اين بازي تيم ميهمان موفق شد با نتيجه هشت بر سه تيم ياران اصفهان را شکست دهد.
در پايان هفته دهم ليگ برتر فوتبال ساحلي کشور تيم قوي سپيد انزلي با 22 امتياز در مکان اول جدول رده بندي قرار دارد و تيم ياران اصفهان با 7 امتياز در رده هشتم جدول قرار دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/2978/همه-کارهاي-فدراسيون-فوتبال-بي-نظم-است
بستن   چاپ