پیام سپاهان
شهردار اصفهان:
نمایشگاه سلامت و فیزیک بستری برای آموزش عملی به مردم است
دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 - 15:27:14
سپاهان نیوز - اصفهان - شهردار اصفهان گفت: برای اولین بار در اداره توسعه سلامت شهرداری اقدام به افتتاح دو نمایشگاه سلامت و فیزیک کردیم که مردم به صورت عملی آموزش می بینند.

به گزارش خبرنگار مهر ، قدرت الله نوروزی پیش از ظهر دوشنبه، در مراسم افتتاح دو نمایشگاه سلامت و فیزیک در اداره توسعه سلامت شهرداری اصفهان اظهار داشت: اداره توسعه سلامت شهرداری نخستین مکانی است که در اصفهان با هدف آموزش عملی به گروه های مختلف مردمی از جمله دانش آموزان، در سطح ارتقا سواد سلامت مردم و همچنین آموزش های فیزیکی اقدام کرده است.
وی بیان داشت: در آموزش‌های تئوری هر چند مفاهیم بارها و بارها به دانش آموزان و دیگر گروه ها گفته می شود اما آموزش ها تا زمانی که بصری نباشد و عملی به افراد ارائه نشود قطعا اثر بخشی بالایی نخواهد داشت.
شهردار اصفهان با اعلام اینکه در خارج از کشور دانش آموزان بیشترین دروسی که فرا می گیرند در داخل مدرسه نیست و به صورت عملی در فضای بیرون علوم را به آنها تعلیم می دهند، گفت: حتی این اشکال به سیستم آموزشی در دانشگاه ها هم وارد است و بسیاری از تعالیم چون تئوری به دانشجویان ارائه می شود، حتی در صورت توضیحات زیاد، علوم به صورت فرار در ذهن دانشجویان جای می گیرد.
وی اظهار داشت: در آموزش علوم پایه از جمله فیزیک و سلامت که زیر مجموعه علوم زیست است آموزش های عملی بیشتر خودنمایی می کند.
شهردار اصفهان ادامه داد: حتی شاهدیم این علوم را در دیگر کشورها از طریق بازی های هدفمند به گروه های دانش آموزشی تعلیم می دهند.
وی تصریح کرد: تلاش داریم که در اداره توسعه سلامت شهرداری اصفهان استعدادها شناخته شود و با ارائه آموزش های عملی به آنها، دانش آموزان را به انتخاب شغل و رشته ای که در آن آینده ای درخشانی خواهند داشت، هدایت کنیم.
نوروزی اعلام کرد: ایجاد چنین فضایی در منطقه 15 مایه خوشحالی است که بتواند الگویی برای شروع کارهای مشابه در دیگر مناطق برای جذب مخاطبین خود باشد که وظیفه تمامی ما است تا بتوانیم خدمات بیشتری در این عرصه ها به مردم ارائه کنیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29786/نمایشگاه-سلامت-و-فیزیک-بستری-برای-آموزش-عملی-به-مردم-است
بستن   چاپ