پیام سپاهان
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان:
«تگزاس» به سینما سپاهان آمد/سانس ویژه فیلم‌های پرمخاطب
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1397 - 10:48:03
سپاهان نیوز - اصفهان - مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان گفت: فیلم کمدی تگزاس به کارگردانی مسعود اطیابی در سالن نقش جهان پردیس سینمایی چهارباغ اکران شده است.

سید مصطفی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: با توجه به استقبال بسیار خوب مخاطبان از فیلم‌های «به وقت شام»، «تگزاس»، لونه زنبور و فراری این فیلم‌ها در روزهای گذشته در سانس فوق العاده 23:59 پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان اکران شد.
وی افزود: هم اکنون در سالن نقش جهان پردیس سینمایی چهارباغ فیلم کمدی تگزاس به کارگردانی مسعود اطیابی از سانس 10 و 30 دقیقه صبح تا 22 و 30 دقیقه به فاصله دو ساعت اکران می‌شود و تنها در سانس 18 و 30 دقیقه در این سالن اکران فیلم «فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان را شاهد هستیم.
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان با بیان اینکه در سالن چهلستون نیز فیلم‌های به وقت شام با موضوع اجتماعی و فیلم کمدی لونه زنبور اکران می‌شود، ابراز داشت: در سالن چهارسوق به جز سانس 22 و 30 دقیقه از فیلشاه بر پرده سینما است.
وی ادامه داد: در سالن شیخ بهایی پردیس سینمایی چهارباغ نیز فیلم‌های لونه زنبور از برزو نیک نژاد، به وقت شام ابراهیم حاتمی کیا و فراری به کارگردنی علیرضا داوودنژاد نمایش داده می‌شود و بدون تاریخ بدون امضاء بر پرده سالن کافه رادیو است.
استقبال مردم میمه از اکران فیلم‌های پرمخاطب
حسینی با اشاره به فیلم‌های اکرانی در سینما بهار شهر گز ابراز داشت: لاتاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سانس‌های 14:30 و 20:30 ، فیلشاه به کارگردانی هادی محمدیان در سانس 16:30 ، لونه زنبور به کارگردانی برزونیک نژاد 18:30 ، به وقت شام در سانس 22:30 اکران می‌شود.
وی گفت: سینما فرهنگ شهر میمه در روزهای گذشته افتتاح شده است و در طول هفته گذشته شاهد استقبال بسیار خوب مردم فرهنگ‌دوست اصفهان از فیلم‌های اکرانی بودیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29919/«تگزاس»-به-سینما-سپاهان-آمد-سانس-ویژه-فیلم‌های-پرمخاطب
بستن   چاپ