پیام سپاهان
رگبار باران و رعد و برق اصفهان را فرامی گیرد
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1397 - 11:11:05
سپاهان نیوز - اصفهان- کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: با ورود تدریجی سامانه ناپایدار از مناطق غربی، ازبعدازظهر امروز ( پنجشنبه) رگبار باران و رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید بیشتر مناطق این استان را در بر می گیرد.
حجت الله علی عسگریان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:این وضعیت جوی در استان اصفهان تا اوایل هفته آینده تداوم می یابد.
وی اضافه کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود سامانه ناپایدار از مناطق غربی از بعدازظهر امروز به استان است.
وی ادامه داد: امروز آسمان در بیشتر نقاط این استان بصورت قسمتی تا نیمه ابری و در مناطق غربی و مرکزی استان غبار وجود دارد .
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: سامانه ناپایدار افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و بارش های پراکنده را بویژه در مناطق غربی استان برای امشب و فردا بدنبال خواهد داشت.
علی عسگریان گفت:با تقویت این سامانه از فردا شب برای بیشتر مناطق استان رگبار و رعد و برق و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می شود.
به گفته وی، دمای هوا در بیشتر مناطق استان اصفهان طی 24 ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت و بر این اساس حداکثر دمای کلانشهر اصفهان به 24 درجه سانتیگراد و حداقل به 12درجه سانتیگراد خواهد رسید.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای فعلی شهر اصفهان 12 درجه سانتیگراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته 2 درجه سانتیگراد افزایش داشته است.
علی عسگریان از خوروبیابانک با 27 درجه سانتیگراد بعنوان گرمترین و بوئین و میاندشت با 2 درجه سانتیگراد بالای صفر بعنوان خنک ترین نقطه این استان نام بُرد.
ت 7150 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29920/رگبار-باران-و-رعد-و-برق-اصفهان-را-فرامی-گیرد
بستن   چاپ