پیام سپاهان
لیگ برتر فوتبال؛
نتایج همزمان 6 دیدار هفته آخر لیگ برتر در نیمه نخست
شنبه 8 ارديبهشت 1397 - 09:35:38
سپاهان نیوز - تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با توجه به پیروزی یک بر صفر برابر نفت تهران در نیمه نخست، عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات لیگ برتر را تا این لحظه از آن خود کرده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، آخرین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 17 امروز با برگزاری 6 دیدار به طور همزمان آغاز شد.
این دیدارها در حالی برگزار می شد که پرسپولیس از سه هفته قبل قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل کرده بود و تیم های ذوب آهن، استقلال و سایپا برای کسب عنوان نایب قهرمانی و همچنین کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برابر حریفان خود قرار می گرفتند.
در حساس ترین دیدار امروز تیم های سپاهان و استقلال در اصفهان برابر یکدیگر قرار گرفتند و آبی پوشان با گل زودهنگام «مامه تیام» از میزبان خود در نیمه اول جلو افتادند. با این حال با توجه به پیروزی یک بر صفر ذوب آهن برابر نفت تهران در دیدار همزمان، این تیم تاکنون عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرده است.
همچنین سایپا نیز که شانس کسب عنوان نایب قهرمانی را دارد، در دیدار حساس برابر تیم پیکان 2 بر صفر از حریف خود پیش افتاده است.
این در حالی است که دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان از ساعت 18 و دیدار پرسپولیس و سیپدرود از ساعت 19 و 15 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
نتایج 6 دیدارهمزمان امروز در نیمه نخست به شرح زیر است:
پیکان صفر – سایپا 2
نفت تهران صفر – ذوب آهن یک
گسترش فولاد صفر – پدیده صفر
فولاد صفر- تراکتورسازی صفر
سپاهان صفر – استقلال یک
سیاه جامگان صفر – پارس جنوبی جم یک
8114

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29967/نتایج-همزمان-6-دیدار-هفته-آخر-لیگ-برتر-در-نیمه-نخست
بستن   چاپ