پیام سپاهان
اصفهان چشم انتظار برج فناوری و ساختمان‌های سبز
شنبه 8 ارديبهشت 1397 - 09:35:50
سپاهان نیوز - رئیس پارک علم و فناوری شیخ بهایی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از ساخت برج فناوری 14 طبقه و اولین ساختمان سبز در این مجموعه خبر داد.
حمید مهدوی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: ساخت برج فناوری در پارک علم و فناوری شیخ بهایی واقع در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در مراحل پایانی است و پیش فروش واحدهای آن از نیمه سال گذشته آغاز شده است و تا نیمه اول سال 1398، این برج 14 طبقه با 120 واحد اداری به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی افزود: شرکت‌هایی که به عنوان واحدهای فناوری مجوز پذیرش در شهرک را داشته باشند و شرکت‌هایی که از معاونت فناوری تاییدیه دانش بنیان دارند، می‌توانند واحدهای این برج را به عنوان دفتر کاری انتخاب و از مزایای آن استفاده کنند.
رئیس پارک علم و فناوری شیخ بهایی با بیان اینکه قوانین منطقه آزاد بر کار شرکت‌های ساکن برج فناوری حاکم است، ادامه داد: هزینه‌های توسعه بازار، دسترسی به آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، معافیت‌های مالیاتی، معرفی محصول از طریق نمایشگاه‌ها و ارتباطات خارجی و سایت‌های خبری از دیگر مزایایی است که این شرکت‌ها از آن بهره‌مند می‌شوند.
مهدوی در خصوص استفاده از انرژی‌های خورشیدی در ساختمان‌های پارک علم و فناوری، از شروع ساخت اولین ساختمان سبز در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان از نیمه سال جاری خبر داد و گفت: اولین ساختمان سبز با انرژی‌های تجدید پذیر و خورشیدی و بدون استفاده از انرژی‌های فسیلی به عنوان پروژه پایلوت ساخته می‌شود و محل استقرار شرکت‌های سازنده ساختمان‌های سبز خواهد بود.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29972/اصفهان-چشم-انتظار-برج-فناوری-و-ساختمان‌های-سبز
بستن   چاپ