پیام سپاهان
یزدانی: اگر سرباز نشوم در سپاهان می‌مانم
شنبه 8 ارديبهشت 1397 - 09:36:05
سپاهان نیوز - بازیکن تیم فوتبال سپاهان ضمن عذرخواهی از هواداران این تیم ابراز امیدواری کرد که فصل بعد نیز در این تیم بازی کند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، سیاوش یزدانی بازیکن تیم فوتبال سپاهان بعد از شکست این تیم مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت:‌ از هواداران سپاهان عذرخواهی می‌کنیم. ما امسال شرمنده آن‌ها شدیم. باور کنید هرچه توان داشتم برای این تیم گذاشتم اما نتیجه نداد.
او ادامه داد: امروز هم مثل 30 هفته گذشته خوب و یکنواخت بازی کردیم اما نتوانستیم به گل برسیم. هواداران هرچه به ما بگویند حق دارند. امسال سال خیلی بدی داشتیم. امیدوارم سال بعد اگر در خدمت سپاهان بودم و سرباز نشدم، این فصل را جبران کنیم.
او درباره وضعیت معافیتش هم گفت: من در حال حاضر دانشجو هستم و 10 واحد دیگر از درسم باقی مانده است. اگر یکی از این 10 واحد را قبول نشوم، سرباز می‌شوم. اگر شرایط فراهم شود، من دوست دارم در سپاهان بمانم و هنوز یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارم.
یزدانی در پایان گفت: به عنوان یک بازیکن باید در حیطه وظایف خودم صحبت کنم اما سپاهان امسال مشکلات زیادی داشت. این تیم پر از حاشیه بود. نمی‌خواهم مسائل را باز کنم اما امسال با همه خوب و بدش تمام شد. فقط شرمنده هواداران شدیم. آن‌ها تا آخرین روز سنگ تمام گذاشتند و ما با شرمندگی در چشمان آنان نگاه می‌کنیم. سپاهان تیم بزرگی است اما ما امسال آن را نابود کردیم.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29981/یزدانی--اگر-سرباز-نشوم-در-سپاهان-می‌مانم
بستن   چاپ