پیام سپاهان
حضور مدیرعامل ذوب‌آهن در جمع هواداران نفت/ تعویض عجیب حدادی‌فر
شنبه 8 ارديبهشت 1397 - 09:36:13
سپاهان نیوز - تیم‌های فوتبال نفت و ذوب‌آهن در حالی در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که شاگردان قلعه‌نویی بخت نخست نایب قهرمانی لیگ هستند.
به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال نفت تهران و ذوب آهن اصفهان از ساعت 17 امروز (جمعه) در آخرین بازی خود در لیگ هفدهم در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند.
حاشیه‌های این دیدار:
امیر قلعه‌نویی، مهدی‌ رجب‌زاده و سعید آذری پیش از شروع بازی از سوی هواداران ذوب‌آهن مورد تشویق قرار گرفتند و برای ابراز احساسات به سمت تماشاگران رفتند.
ماموران نیروی انتظامی اجازه ورود طبل را به لیدرهای ذوب آهن نمی‌دادند و این کار با هماهنگی سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن انجام شد.
عکس تیمی نفت تهران پیش از شروع بازی با سایر بازی‌ها متفاوت بود و نفتی‌ها در آخرین بازی خود در لیگ برتر با حضور تمامی عوامل تیم آخرین عکس خود را به ثبت رساندند.
محسن بنگر و هاشم بیک‌زاده پیش از شروع بازی به سمت امیر قلعه‌نویی رفته و با او خوش و بش کردند. همچنین کادر فنی نفت تهران با نیمکت‌نشینان و کادر فنی تیم ذوب آهن به رسم میزبانی دیدار کردند.
سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در بین تماشاگران تیم نفت نشسته بود و بازی تیمش را نظاره می‌کرد. همچنین هوتن قلعه‌نویی پسر سرمربی ذوب آهن نیز در جایگاه ویژه این بازی را تماشا کرد.
حدود 300 هوادار ذوب آهن از ابتدای بازی به تشویق تیمشان پرداختند. همچنین 100 هوادار تیم نفت در سکوت کامل بازی این تیم سقوط کرده را به تماشا نشستند.
قاسم حدادی‌فر بازیکن باسابقه ذوب آهن که از دقیقه 10 بازی به گرم کردن پرداخته بود بالاخره در دقیقه 57 وارد زمین شد و جای محمدرضا عباسی را گرفت. عباسی نیز هنگام خروج به سمت حدادی‌فر نرفت و با ناراحتی روی نیمکت نشست.
بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران با دو دقیقه تاخیر در نیمه دوم وارد زمین شدند. همچنین محسن بنگر هنگام ورود به زمین در نیمه دوم با امیر قلعه‌نویی برخوردی داشت و با او برای لحظاتی صحبت کرد.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/29987/حضور-مدیرعامل-ذوب‌آهن-در-جمع-هواداران-نفت--تعویض-عجیب-حدادی‌فر
بستن   چاپ