پیام سپاهان
سپاهان، با چهره‌ای متفاوت در فصل آینده
شنبه 8 ارديبهشت 1397 - 12:56:05
سپاهان نیوز - سرپرست و قائم مقام باشگاه سپاهان گفت: سپاهان پر افتخارترین تیم ایران است و بدون شک سال آینده برای قهرمانی می‌جنگیم.
مسعودتابش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، در رابطه با انتخاب سرمربی برای فصل آینده سپاهان اظهار کرد: تکلیف سرمربی آینده سپاهان تا هفت یا هشت روز آینده مشخص می‌شود، هیئت مدیره سپاهان در حال بررسی گزینه‌ها است و تا به جمع بندی کامل نرسیم اسمی از کسی نمی‌بریم. سال آینده تیم بسیار خوبی خواهیم داشت ضمن اینکه مذاکرات مقدماتی خود را با برخی از بازیکنان مد نظرمان برای فصل آینده سپاهان آغاز کرده‌ایم.
وی در خصوص حضور مربی خارجی در سپاهان ادامه داد: برای انتخاب گزینه خارجی ما باید همهٔ جوانب را در نظر بگیریم و دور اندیشی داشته باشیم، در طی این هفته جلسات متعددی برای جمع بندی گزینه خارجی نیز خواهیم داشت.
قائم مقام باشگاه سپاهان در رابطه با بازیکنان خارجی سپاهان تصریح کرد: در مجموع از عملکرد آن‌ها در لیگ هفدهم راضی نبودیم، شاید بازیکنان خوبی باشند ولی نتوانستند به سپاهان کمک کنند. بازیکن خارجی وقتی به ایران می‌آید باید جزء نفرات فیکس تیم باشد، نه اینکه جزء لیست هیجده نفره هم نباشد، البته بازیکن خارجی هم مد نظر داریم و سعی می‌کنیم دیگر بازیکن بی کیفیت به ایران نیاوریم.
تابش با بیان اینکه نود درصد تیم فعلی در فصل آینده نیز با سپاهان قرارداد دارند، گفت: به طور حتم در بین آن‌ها، بازیکن با کیفیت نیز وجود دارد و این احتمال است قرارداد بازیکنی به پایان برسد ولی جزء گزینه‌های مد نظر باشگاه باشد که سعی می‌کنیم قرارداد وی تمدید شود. در کنار آن‌ها می‌توانیم نقاط ضعف تیم سپاهان را برطرف کنیم، باید صبر کنیم تا سرمربی سپاهان در فصل آینده مشخص شود.
وی در خصوص هواداران سپاهان اظهار کرد: با تمام چالش‌هایی که امسال تیم ما درگیر آن بود هواداران تیم را تنها نگذاشتند و با حضور پرشور خود باعث دلگرمی سپاهان بودند و حتی در بدترین حالت نیز حداقل ده هزار هوادار در ورزشگاه نقش جهان حضور داشتند. با راه اندازی طبقه دوم سال آینده در فصل آینده تیم بسیار خوبی خواهیم داشت و تعداد بیشتری تماشاگر به ورزشگاه نقش جهان می‌آیند.
قائم مقام باشگاه سپاهان در رابطه با وضیعت فصل آینده سپاهان گفت: بعضی از کارشناسان گفته‌اند اگر سپاهان فصل آینده تیم خوبی هم ببندد به دلیل عدم هماهنگی تیم، نمی‌تواند مدعی قهرمانی باشد ولی این در مورد تیمی است که ظرفیت و پتانسیل قهرمانی نداشته باشند، سپاهان پر افتخارترین تیم ایران است و ما سال آینده بدون شک برای قهرمانی می‌جنگیم.
1445953973591_telisna3.jpg
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/30009/سپاهان،-با-چهره‌ای-متفاوت-در-فصل-آینده
بستن   چاپ