پیام سپاهان
رئیس شورای اسلامی گلپایگان:
تکیه بر توان مسئولان و اعضای شوراها موجب توسعه گلپایگان خواهد شد
دوشنبه 10 ارديبهشت 1397 - 10:24:04
سپاهان نیوز - گلپایگان - رئیس شورای اسلامی شهرستان گلپایگان گفت: تکیه بر توان مسئولان و اعضای شوراها موجب توسعه گلپایگان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، مسعود اسکندری شامگاه یکشنبه در اولین نشست هم اندیشی شوراهای اسلامی شهرهای گلپایگان، گوگد، گلشهر و شورای بخش، اظهار داشت: هر انسانی اگر در زندگی با مشورت پیش رود، پیشرفت را همراه خواهد داشت، بدیهی است با توجه به وظیفه سنگین شوراها تکیه بر توان مسئولان و اعضای شوراها موجب توسعه شهرستان خواهد شد.
وی با اذعان به اینکه کار برای رضای خدا و امور مردم وظیفه خدمتگزاران شما در شوراهاست که می توان با تعامل اعضای شوراهای شهری و روستایی امور پیشرفت و تعالی شهرستان را به همراه داشته باشد، افزود: امشب در این نشست صمیمی و استفاده از فکر، تجربه و کمک همراهان می توانیم با حمایت مردم و مسئولان گام های مهمی در راستای تعالی و عمران شهرستان برداریم.
رئیس شورای اسلامی شهرستان گلپایگان با تقدیر از همیاری و همکاری مسئولان به ویژه امام جمعه، فرماندار سابق و نماینده شهرستان در مجلس یادآور شد: از بدو فعالیت شوراها در شهرستان اقداماتی صورت گرفته که برخی از آنها با توجه به کمبود اعتبارات به دوره های بعد رسید که با همت و پشتکار و استفاده از تجربیات به دست آمده در حال پیگیری است که امیدواریم به بهترین نحو پیش رود.
در ادامه علی کشاورزی یکی از نمایندگان شوراهای اسلامی ادوار طی سخنانی با اشاره به فعالیت شوراها از بدو فعالیت تا شورای پنجم مطالبی بیان کرد و در پایان با اهدای لوح به اعضای شوراهای اسلامی سه شهر و بخش شهرستان تقدیر به عمل آمد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/31057/تکیه-بر-توان-مسئولان-و-اعضای-شوراها-موجب-توسعه-گلپایگان-خواهد-شد
بستن   چاپ