پیام سپاهان
رفتن به مسابقات با هزینه شخصی
دوشنبه 10 ارديبهشت 1397 - 11:18:40
سپاهان نیوز - بازیکن ملی پوش اصفهانی بیلیارد گفت: نداشتن اسپانسر در بیلیارد موجب شده تا بیشتر بازیکنان این رشته در تمام مسابقات با هزینه شخصی شرکت کنند.
آرمان دیناروند در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا- منطقه اصفهان، در رابطه با بازی‌های پیش رو اظهار کرد: فعلاً بازی‌های خاصی در پیش نداریم، دو هفته دیگر مسابقات استانی برگزار می‌شود و در خرداد ماه بازی‌های کشوری برای مشخص کردن رنکینگ را پیش رو داریم.
وی در رابطه با برگزاری مسابقات ملی ادامه داد: مسابقات جهانی هرساله در مرداد ماه یا اواخر سال برگزار می‌شود و ما خود را برای حضور در این مسابقات مرداد ماه آماده می‌کنیم، البته هنوز میزبان امسال مسابقات مشخص نشده است.
ملی پوش اصفهانی در خصوص مشکلات ورزش بیلیارد در اصفهان خاطر نشان کرد: با روی کار آمدن کادر جدید هیئت مشکلات کمتر شده و وضعیت مناسب تری نسبت به قبل داریم، اما یکی از مشکلات که همواره با آن رو به رو هستیم نداشتن اسپانسر در ورزش بیلیارداست، بازیکنان ملی پوش برای مسابقات برون مرزی و بازیکنان استان برای مسابقات کشوری، همه با هزینهٔ شخصی به این مسابقات می‌روند.
دیناروند در رابطه حضور آکادمی بیلیارد برای تیم‌های پایه در اصفهان، گفت: تنها یک آکادمی تحت عنوان آکادمی بیلیارد در شاهین شهر اصفهان برای بازیکنان پایه وجود دارد که آنجا به همه بازیکنان رده پایه اختصاص داده شده است، ودیگر در اصفهان جایی برای بازیکنان پایه بیلیارد وجود ندارد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/31063/رفتن-به-مسابقات-با-هزینه-شخصی
بستن   چاپ