پیام سپاهان
استاندار اصفهان در پیامی نایب قهرمانی تیم فوتبال ذوب آهن در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور را تبریک گفت
دوشنبه 10 اردیبهشت 1397 - 12:12:35 PM
استانداری
سپاهان نیوز - دکتر محسن مهرعلیزاده در پیامی نایب قهرمانی تیم فوتبال ذوب آهن در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور را به مردم فهیم و قدردان و ورزش دوست استان، ورزشکاران، فوتبال دوستان و بویژه مردم و هواداران باشگاه پر افتخار ذوب آهن اصفهان تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، متن پیام دکتر مهرعلیزاده بدین شرح می باشد:
افتخارآفرینی¬های جوانان غیرتمند خطه قهرمان پرور اصفهان، این بار نایب قهرمانی تیم فوتبال ذوب آهن در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را رقم زد و افتخاری ماندگار و ارزشمند برای جامعه ورزش استان اصفهان به ارمغان آورد.
اینجانب با تبریک این نایب قهرمانی به مردم فهیم و قدردان و ورزش دوست استان ، ورزشکاران، فوتبال دوستان و بویژه مردم و هواداران باشگاه پر افتخار ذوب آهن اصفهان، از همه دست‏ اندرکاران، مربیان و ورزشکاران غیرتمند تقدیر و تشکر نموده و تداوم پیروزی آنان را در عرصه های ملی و بین المللی از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.
امیدوارم کسب این موفقیت در شروع سال جدید مقدمه‌ای برای پیروزی‌های دیگر بویژه موفقیت این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و شادمانی‌های مستمر برای مردم عزیز استان قهرمان پرور اصفهان باشد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/31067/استاندار-اصفهان-در-پیامی-نایب-قهرمانی-تیم-فوتبال-ذوب-آهن-در-مسابقات-لیگ-برتر-فوتبال-کشور-را-تبریک-گفت
بستن   چاپ