پیام سپاهان
مودودی:
صادرکنندگان در مقابل تغییرات نرخ ارز نگران نباشند
دوشنبه 10 ارديبهشت 1397 - 17:29:49
سپاهان نیوز - معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت گفت: صادرکنندگان در مقابل تغییرات نرخ ارز هیچ نگرانی نداشته باشند، زیرا مدیریت صورت گرفته در کلان به نفع صادرکننده است و هیچ گونه خللی در صادرات ایجاد نخواهد شد.
به گزارش خبرنگار ایسنا ـ منطقه اصفهان، محمدرضا مودودی بعدازظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته اصفهان، اظهار کرد: قیمت پایه واردات سنگ خارجی 2 برابر شد تا مانع برای سنگ های فرآوری شده باشد، اما اگر دائما به دنبال ایجاد محدودیت در واردات باشیم، بازارهای خارجی نیز در قبال ما دارای محدودیت هایی خواهند شد.
وی با اشاره به واردات غیر رسمی در مرزهای کشور، افزود: اگر جلوی این میزان واردات گرفته شود و یا افزایش بیشتری داشته باشد، زمینه قاچاق فراهم می شود، این در حالی است که تعرفه واردات در دنیا صفر شده و در مقابل آن قرار است 1000 میلیارد مشوق صادراتی تخصیص داده شود.
معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت تصریح کرد: اگر جنس بد وارد می شود، مشکل از خودمان است زیرا وارد کننده ایرانی برای سود بیشتر به دنبال چنین جنسی است، در حالی که چین یکی از برنامه های راهبردی برای تجارت و توسعه ایران است.
وی با تاکید بر اینکه صادرکنندگان در مقابل تغییرات نرخ ارز هیچ نگرانی نداشته باشند، خاطرنشان کرد: مدیریت صورت گرفته در کلان به نفع صادرکننده است و هیچ گونه خللی در صادرات ایجاد نخواهد شد.
1445953973591_telisna3.jpg
کد خبرنگار: 13091
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/31099/صادرکنندگان-در-مقابل-تغییرات-نرخ-ارز-نگران-نباشند
بستن   چاپ