پیام سپاهان
مهرعلیزاده در دیدار با آذری؛
مدیریت قوی، همه چیز برای یک باشگاه به ارمغان می آورد
دوشنبه 10 ارديبهشت 1397 - 20:18:34
سپاهان نیوز - استاندار اصفهان گفت: در دنیا یکی از شاخص های ارزیابی مدیریت یک کشور، سنجش مدیریت های کلان ورزشی آن کشور است. در هر تیم یا باشگاه قدرت نمایی مدیریتی مهم است و یک مدیر خوب ورزشی از افت و خیزهای باشگاه و تیم خود در فصل های مختلف درس می گیرد.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، محسن مهرعلیزاده عصر امروز (دوشنبه) در دیدار با سعید آذری – مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان و جمعی از پرسنل این باشگاه با بیان اینکه در ورزش مدیریت حرف اول را می زند، اظهار کرد: اگر در یک باشگاه ورزشی مدیرت خوب و اصولی وجود داشته باشد هر امکاناتی برای آن باشگاه فراهم می شود.
وی افزود: بنابراین در وهله اول مدیریت برای یک باشگاه و تیم ورزشی اهمیت دارد و در درجه بعد نقش سرمربی اهمیت پیدا می کند. خوشبختانه تیم فوتبال ذوب آهن از مربی کار بلد و با دانشی همچون امیر قلعه نویی بهره می برد که این مربی در ادوار مختلف لیگ برتر شایستگی خود را به اثبات رسانده است.
استاندار اصفهان تصریح کرد: در دنیا یکی از شاخص های ارزیابی مدیریت یک کشور، سنجش مدیریت های کلان ورزشی آن کشور است. در هر تیم یا باشگاه قدرت نمایی مدیریتی مهم است و یک مدیر خوب ورزشی از افت و خیزهای باشگاه و تیم خود در فصل های مختلف درس می گیرد.
مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: هر قدم ورزشی که سبب توسعه ورزش کشور یا استان شود مطلوب است، اما کسانی که دید ورزشی ندارند و در راس کار قرار می گیرند این مسائل را درک نمی کنند.
موفقیت های ذوب آهن، مرهون حمایت مهرعلیزاده است
همچنین سعید آذری با بیان اینکه ذوب آهن در چند سال گذشته بدون نوسان روند موفقیت خود را ادامه داده است، گفت: تیم فوتبال ذوب آهن با تمام سختی هایی که پیش رو داشت موفق عمل کرد که بدون شک موفقیت این تیم و مجموعه ذوب آهن و ارتقا کیفی باشگاه مرهون کمک های استاندار اصفهان است. دید ورزشی استاندار سبب این موفقیت ها و ثبات نسبی باشگاه شد و خوشحالیم کسی در راس استان اصفهان قرار گرفت که از جنس ورزش است و دیپلماسی ورزش را به نحو احسن می داند.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن افزود: مجمع ذوب آهن 26 میلیارد تومان از بودجه باشگاه کسر کرد، اما با وجود تمام این مشکلات تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا عملکر خوبی داشت. کادر فنی دانا و مجرب یکی از عوامل اصلی موفقیت تیم بود.
وی گفت: در رابطه با تجهیز ورزشگاه ذوب آهن برای لیگ برتر باشگاه توانست به خوبی عمل کند و در مدت 67 روز این ورزشگاه را برای مسابقات به بهترین شکل آماده کند.
به گزارش ایسنا؛ در پایان این دیدار از سوی سعید آذری پیراهن شماره 10 ذوب آهن به صورت افتخاری به محسن مهرعلیزاده اهدا شد و استاندار اصفهان نیز با اهدای لوح تقدیر به مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از زحمات مدیریت و عوامل این باشگاه تقدیر کرد.
کد خبرنگار: 13040
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/31108/مدیریت-قوی،-همه-چیز-برای-یک-باشگاه-به-ارمغان-می-آورد
بستن   چاپ