پیام سپاهان
نماينده مجلس: رهبري برجام را فراتر از معادلات بين المللي هدايت کردند
شنبه 16 آبان 1394 - 2:12:49 PM
ايرنا
fiogf49gjkf0d
سپاهان انلاين- عباسعلي منصوري در جمع مردم شهر برزک از توابع کاشان با اشاره به روند مذاکرات و اينکه 85 درصد سلاح و پول دنيا دست پنج کشور دنياست، اظهار داشت: در اين شرايط ايران در يک سو و گروه 1+5 در سوي ديگر به مذاکره پرداختند و در نهايت به تعبير رهبر فرزانه انقلاب، ايران اسلامي سرافرازانه از اين مذاکرات بيرون آمد.
وي خاطرنشان کرد: دنيا با وجود داشتن سلاح، امکانات و قدرت براي حل مشکل منطقه نيازمند حضور ايران است و اين نشان از اقتدار جمهوري اسلامي ايران در صحنه بين المللي است.
منصوري گفت: اقتدار ايران مديون محرم، هيات هاي مذهبي، حضور مردم، امام راحل (ره) و هدايت هاي مقام معظم رهبري است که هشيارانه مسائل را رصد نموده و امور را در مسير درست هدايت مي نمايند.
منصوري همچنين در خصوص مسائل داخلي کشور گفت: در صحنه داخلي و ملي نيازمند ايجاد اشتغال براي جوانان هستيم و راه حل اين مشکلات با توجه به رهنمودهاي رهبري اجراي اقتصاد مقاومتي است.
وي لازمه حل مشکلات داخلي را همدلي و همزباني مردم و مسئولان دانست و تصريح کرد: بايد با از اختلافات پرهيز کنيم تا بتوانيم کشورمان را به درستي مديريت کنيم.
بگفته منصوري، انگليسي ها از 300 سال پيش در کشورهاي اسلامي اختلاف ايجاد کرده اند و همچنان سعي دارند بر شدت و تداوم آن بدمند.
وي تاکيد کرد: اگر اختلافات محلي و جناحي را کنار بگذاريم، خواهيم توانست از نعمت هايي که خداوند در اختيارمان قرار داده و منابع موجود و ظرفيت هايي که در جمهوري اسلامي ايران هست براي رفع مشکلات به کار بنديم.
نماينده مردم آران و بيدگل و کاشان در مجلس شوراي اسلامي، مشارکت مردم برزک در حل مسائل و مشکلات شهر را خوب ارزيابي کرد و گفت: وقتي درجايي مشارکت مردم باشد، مسئولان انگيزه بيشتري براي همراهي و همکاري پيدا مي کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/3160/نماينده-مجلس--رهبري-برجام-را-فراتر-از-معادلات-بين-المللي-هدايت-کردند
بستن   چاپ