پیام سپاهان
اولویت حوزه راه سازی در سمیرم تکمیل طرح های نیمه تمام است
سه شنبه 11 ارديبهشت 1397 - 10:16:59
سپاهان نیوز - اصفهان- رئیس اداره راه و شهرسازی سمیرم گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام و باقی مانده از سال های قبل، اولویت اصلی این اداره است.
علیرضا طایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به هزینه بر بودن طرح های حوزه راه، اظهار کرد: عمده طرح های نیمه تمام این بخش در شهرستان سمیرم با پیشرفت 30 تا 40درصدی بایستی تکمیل شود.
وی افزود : طرح هایی مانند جاده بین استانی روستای شهید پادنای سمیرم به دِژکرد اقلید استان فارس یا جاده روستای آغداش بخش وردشت و همچنین بافت فرسوده شهری از این دست طرح های نیمه تمام هستند.
وی خاطر نشان کرد: پیمانکار جاده روستای شهید به استان فارس مشخص شده و 15 کیلومتر راهسازی در حوزه استان اصفهان را آغاز کرده است.
طایی با بیان اینکه کار در حوزه استان فارس نیز شروع شده است، افزود: اعتبار تکمیل این طرح 40 میلیارد ریال است که 20 میلیارد ریال آن تا زمان حاضر تامین شده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی سمیرم همچنین با اشاره به احداث جاده زمان کهریز سمیرم به خسروشیرین فارس و اتصال به بزرگراه اصفهان شیراز ، گفت :امسال 10 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح اختصاص داده شده است.
وی درباره پروژه ملی سمیرم- یاسوج- بهبهان نیز گفت: 58 کیلومتر از این طرح در استان اصفهان واقع شده که 33 کیلومتر آن در مرحله اول اجرا می شود.
طایی اظهار کرد: 16 پیمانکار از جمله قرارگاه خاتم الانبیا از محل اجرای طرح دیدن کرده اند و در2 هفته آینده با باز شدن پاکت های مناقصه ، پیمانکار اجرای طرح مشخص و تجهیز کارگاه آغاز می شود.
شهرستان سمیرم با 860 کیلومتر بزرگراه اصلی، فرعی و روستایی و یک هزار و 992 کیلومتر راه همسنگ در 160 کیلومتری جنوب اصفهان و 164 کیلومتری شمال یاسوج، واقع است.
7147/ت/ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/32114/اولویت-حوزه-راه-سازی-در-سمیرم-تکمیل-طرح-های-نیمه-تمام-است
بستن   چاپ