پیام سپاهان
مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه :
برنامه ای برای تغییر مدیریت باشگاه سپاهان وجود ندارد
شنبه 15 ارديبهشت 1397 - 09:41:19
سپاهان نیوز - اصفهان- مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: برنامه ای برای تغییر مدیریت در باشگاه سپاهان وجود ندارد و دغدغه اصلی مجموعه انتخاب سرمربی است.
به گزارش ایرنا،باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان روز پنجشنبه به نقل از محمد ناظمی هرندی افزود: اولویت مدیران سپاهان انتخاب کادر فنی برای این تیم است که ساز و کار کامل این مساله به هیات مدیره واگذار شده و بطور کامل با نظارت رئیس کارخانه فولاد مبارکه انجام خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه هم اینک دغدغه اصلی مجموعه فولاد مبارکه سپاهان انتخاب سرمربی است اظهار کرد: هیچگونه اختلاف نظری دربین مدیران فولاد مبارکه وجود ندارد و در صورتیکه تصمیم مدیریتی گرفته شود، اختلافی بوجود نخواهد آمد.
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه نگاه مدیریت فولاد مبارکه یکپارچه‌ است گفت: اختلاف، در سطح کلان مدیریتی فولاد مبارکه مفهومی ندارد.
تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار خود در رقابت های امسال لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، جمعه گذشته در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و مقابل دیدگان هواداران خود با یک گل مغلوب تیم استقلال تهران شد.
سپاهان با این شکست و کسب رتبه چهاردهم جدول رده بندی، بدترین نتیجه را در طول رقابت های لیگ برتر کشور بدست آورد و حتی پیش از دیدارهای آخر نیز در آستانه سقوط به دسته یک قرار گرفته بود.
این در حالی بود که تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با کسب پنج عنوان قهرمانی ، پرافتخارترین تیم ادوار گذشته لیگ برتر باشگاه های کشور به شمار می رود.
7150 / 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33165/برنامه-ای-برای-تغییر-مدیریت-باشگاه-سپاهان-وجود-ندارد
بستن   چاپ