پیام سپاهان
امام جمعه موقت اصفهان:
پیروی از توصیه‌های مقام معظم رهبری رمز پیروزی است
شنبه 15 ارديبهشت 1397 - 09:41:29
سپاهان نیوز - امام جمعه موقت اصفهان گفت: هرگاه از توصیه‌ها و امر ولی مسلمین پیروی کردیم پیروز بودیم.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، آیت الله سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: پیامبر (ص) به حضرت علی (ع) فرمودند سه مطلب را در مسجد اعلام کن و سه بار بگو، خدا لعنت کند، کسی که مورد عاق والدین واقع شود، از امر ولی پیروی نکند و مزد کارگر را ندهد.
وی افزود: امروز با مشکل پرداخت نکردن حقوق کارگران و حقوق‌های نجومی و دزدی و غارت برخی افراد مسئول و فرار آنان روبه رو هستیم، همچنین باید علت تعطیلی کارخانه‌ها را مشخص و مجرمین را شناسایی کنیم.
وی ادامه داد: هرگاه از توصیه‌ها و فرامین ولی امر مسلمین پیروی کردیم پیروز بودیم. زمانی که رییس جمهور امریکا این گونه توهین آمیز صحبت می‌کند و اعلام می‌کند، این کاغذ را پاره می‌کنم رهبر انقلاب در جواب گفت ما آن را می‌سوزانیم و این برخورد قاطعانه ایشان است و ما چه عکس العملی نشان دادیم.
امام جمعه موقت اصفهان خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری اذعان کردند که به مساله برجام بی اعتماد هستم و امیدوار به مذاکره با آنان نباشید.
میردامادی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بهترین راه مقابله با دشمن را حمایت از کالای ایرانی می‌دانند. اما آنانی که هنوز به دنبال کالای خارجی هستند و جنس قاچاق به کشور ترزیق کردند، از امر ولی سرپیچی کردند.
میردامادی افزود: تمسک به قرآن تنها راه پیشرفت اسلام و مسلمین است و در کشورهای حرمین معصومین، دولت‌های فریب خورده مزدور و نوکر، به کشور فقیر رحم نمی‌کنند و عروسی آنان را بمباران می‌کنند و این نشان از فراموشی قرآن است.
وی گفت: آمریکا می‌گوید اگر یک روز نباشیم کشورهای عربی نمی‌توانند خود را حفظ کنند. این تحقیر امت‌های مسلمان و دوری از قرآن است.
امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: ما از دستورات معصومین فاصله گرفتیم و اگر این فاصله کم نشود قطعاً مورد عنایات آنان قرار نمی‌گیریم.
وی افزود: مقام رهبری آفت اشرافی گری در بین مسئولین را مصیبتی می‌دانند که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد و مسئولین نباید از خط و مرز امیرالمؤمنین (ع) دور شوند.
وی خاطر نشان کرد: روحیه اشرافی گری از نظر امام خمینی (ره) آفت بزرگی بود و در صورت مبتلای مسئولین به آن باید فاتحه کشور را خواند.
میر دامادی گفت: امروز اتاق جنگ و وزارت خزانه داری امریکا علیه ما است. راه مقابله پرداختن به اقتصاد داخلی و متکی شدن به خود و بستن چشم امید از آنان است.
وی با بیان اینکه دشمنان ما فهمیدند در جنگ نظامی نمی‌توانند کاری کنند، تاکید کرد: زمان زدن و فرار کردن گذشته است. امروز هر ضربه ای زده شود چندین ضربه محکم تر خواهند خورد و امریکا و انگلیس بدانند که حرکت این انقلاب شروع شده و تا پایان ادامه دارد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33169/پیروی-از-توصیه‌های-مقام-معظم-رهبری-رمز-پیروزی-است
بستن   چاپ