پیام سپاهان
اصفهان، اردیبهشت و تولد محسن یگانه
شنبه 15 ارديبهشت 1397 - 09:41:32
سپاهان نیوز - هنر در پایتخت فرهنگ و تمدن ایرانی هنوز یکه تاز میدان است، هنوز اصفهان این نیمه جهان هنرش را به رخ می‌کشد و هنوز هنر در این شهر غریب نشده است، همچنان نصف جهان با هنرش همه را مجذوب می‌کند.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، این روزها که اردیبهشت اصفهان بدون زاینده رود سپری می‌شود و این زیبایی شهر بدون آب به دست باد سپرده می‌شود، اما اصفهان تلاش می‌کند تا رکورد برپایی کنسرت را در دست بگیرد، نصف جهان لحظه ای بی کنسرت نمانده است. این بار محسن یگانه که چهارمین شب از سلسله کنسرت‌های خود را در اصفهان برگزار می‌کرد در حالی که هوادارانش در سالن تولدش را تبریک می‌گفتند در رودکی پس از چهار شب پیاپی در حالی به روی سن آمد که جایی برای سوزن انداختن در میان هوادارانش نبود.
محسن یگانه که از استقبال این چهارشب به قول خودش شگفت زده شده اعلام کرد این همه هیجان شاید در شهر دیگری پیدا نکند. او درست در ماه دلبرانه اصفهان؛ اردیبهشت که خود زاده آن است در شهری کنسرت گذاشته که به قول او حالا یکی از بی نظیرترین شهرها برای کنسرت‌هایش بدل شده آری اصفهان از هنر و هنرمند دور نخواهد ماند.
یگانه در کنسرت شامگاه گذشته که آخرین سانس از سلسله کنسرت‌هایش در اصفهان بود 18 ریمیکس که 36 آهنگ در خودش داشت را اجرایی کرد. او اعلام کرد این کنسرت یکی از پر قطعه‌ترین کنسرت‌هایش تاکنون بوده است.
ابتدا "قطعه بعد تو" اجرایی شد و یگانه پس از آن به صورت ریمیکس قطعات "حافظه ضعیف"، "وقتی رفتی"، "نشکن دلمو" و "آهای خبرنداری" را اجرایی کرد. سپس خودش گیتار را بر دوش گرفت تا همچون رهبر یک ارکستر ادامه دهد، قطعات"بمون"، "خیابونا"، "رگ خواب" و "کویر" را اجرایی کرد.
سپس صحنه برای اجرای نشسته همه گروه برای قطعه"بهت قول می دم" آماده شد و او در میان صدای سالن این قطعه را اجرایی کرد. یگانه مجدد به صورت ریمیکس قطعات "دلکم"، "وابستگی"،"عبور" ،"سکوت قلبتو بشکن و بگرد" و "منو درکم کن یه کم" را اجرایی کرد تا یکی از طولانی‌ترین کنسرت‌های خود را اجرا کرده باشد.
محسن یگانه را در اصفهان، سعید علیرضایی، شایان مجیدی، وحید قاسمی، محمد زرنوش، محمدرضا زارعی، احسان یزدانی، امید آرتین و پارسا پرورین همراهی می‌کردند تا شب به یادماندنی یگانه در اصفهان پس از چهار شب به پایان برسد.
به گزارش ایسنا؛ کنسرت محسن یگانه به تهیه کنندگی محمد مرشدی و شرکت پیغام هنر طی چهار شب به روی صحنه رفته است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33170/اصفهان،-اردیبهشت-و-تولد-محسن-یگانه
بستن   چاپ