پیام سپاهان
حجتی: هفته فرهنگی أصفهان تجربه جدیدی بود
شنبه 15 ارديبهشت 1397 - 12:41:26
سپاهان نیوز - مدیر روابط عمومی و ارتباط بین‌الملل شهرداری أصفهان: در هفته فرهنگی أصفهان تجربه جدیدی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم با همدلی رخ داده میان شهرداری أصفهان، اصفهان شناسان و سازمان‌های مردم نهاد به اتفاق نظری در رابطه با هفته فرهنگی أصفهان و هفته نکوداشت این شهر برسیم.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه أصفهان، ایمان حجتی صبح امروز در نشست خبری پایان هفته فرهنگی أصفهان اظهار کرد: درسال جاری تجربه جدیدی را گذراندیم و هفته فرهنگی اصفهان نسبت به سال گذشته که با نام هفته نکوداشت اصفهان برگزار شده بود متمایز است.
وی ادامه داد: این تمایز نتیجه همگرایی اصفهان شناسان، سازمان‌های مردم نهاد و متولیان برگزاری این برنامه است. اصفهان مدت‌ها درگیر انتخاب روزی برای برگزاری بزرگداشت خود بود. مردم اصفهان بر اساس میثاق خود اول آذر را انتخاب کرده بودند و شهرداری سوم تا نهم اردیبهشت را به نام اصفهان نام گذاری کرده بود.
مدیر روابط عمومی و ارتباط بین‌الملل شهرداری أصفهان افزود: شهرداری در طی این هفته تلاش کرده بود از همه پتانسیل‌های مردمی در این زمینه استفاده کند. با همدلی با مردم أصفهان و همفکری رخ داده میان شهرداری و أصفهان شناسان، اول آذر ماه نکوداشت اصفهان نام گرفت.
حجتی گفت: از طرفی اصفهان ظرفیت این را داشت که هفته‌ای با نام هفته فرهنگی داشته باشد. در مجموع همکاری بسیاری از سازمان‌ها و واحد‌های شهرداری أصفهان را در کنار مشارکت گروه ها مختلف مردمی از جمله فعالان نشر، تاریخ نگاران، اصحاب رسانه و دیگز سازمان های مردم نهاد در این هفته شاهد بودیم.
وی افزود: از طرفی تلاش شد نقاط مختلفی از شهر درگیر این رویدادها شود. این برنامه‌ها عرصه محور بود و چهارباغ یکی از عرصه‌هایی بود که شور و نشاطی در خور داشت. بزرگداشت مفاخر اصفهان از جمله اساتیدی که هنوز در میان ما حضور دارند و یا از میان ما رفته اند از دیگر اقدامات این هفته بود.
مدیر روابط عمومی و ارتباط بین‌الملل شهرداری أصفهان تاکید کرد: در مجموع شش بزرگداشت در این هفته برگزار شد که اساتیدی حوزه‌های مختلف بزرگ داشته شده بودند. طرحی نیز در زمینه معرفی استادان اصفهانی وجود داشت که با نام «در همسایگی ما» برای معرفی این استادان به محله و شهر اتفاق افتاد:
کد خبرنگار: 13051
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33187/حجتی--هفته-فرهنگی-أصفهان-تجربه-جدیدی-بود
بستن   چاپ