پیام سپاهان
فروردین امسال؛
وقوع حوادث در کاشان 73 درصد کاهش یافت
شنبه 15 ارديبهشت 1397 - 15:22:06
سپاهان نیوز - کاشان- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از کاهش 73 درصدی وقوع حادثه های گوناگون در فروردین ماه 1397 نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان حاکی است، مسعود چایچی روز شنبه گفت: آتش نشانان فروردین امسال جان 88 نفر را در جریان آتش سوزی ها و حادثه های دیگر در این شهرستان نجات داده اند.
وی افزود: 26 نفر در جریان آتش سوزی ها و حادثه های دیگر در این مدت آسیب دیدند و 11 نفر نیز بر اثر شدت آسیب های وارده جان خود را از دست دادند.
مدیرعامل آتش نشانی کاشان بیان کرد: همچنین در 144 حادثه مانند قفل شدن درب واحدهای مسکونی و خودروها، خطر جانوران گزنده و موذی، گرفتار شدن حیوانات خانگی، نقص فنی برق آسانسور، گیر کردن دست افراد در اشیای حلقوی، سانحه های واژگونی خودرو، سقوط از ارتفاع یا به درون چاه نیز کمک رسانی شده است.
او همچنین به افزایش پنج برابری طرح های احتیاط آتش سوزی به ویژه در تعطیلات نوروزی و هم راستا با برنامه استقبال ایمن از بهار اشاره کرد و از کاهش 33 درصدی وقوع آتش سوزی در شهرستان کاشان در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
چایچی با اشاره به اعزام آتش نشانان برای امداد و نجات در 50 مورد آتش سوزی، مهمترین عامل بروز این حادثه ها را افروختن آتش به صورت عمدی، اتصال برق، نشت مایعات قابل اشتعال، انتقال حرارت، نقص فنی پیک نیک و کپسول، پرتاب مواد آتش زا و نشست گاز عنوان کرد.
به گزارش ایرنا، آتش نشانی کاشان پیش تر نیز از نجات 522 نفر، جان باختن 19 نفر و آسیب دیدن 119 نفر در نتیجه وقوع حادثه های گوناگون در سال گذشته خبر داده بود.
کاشان در 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33197/وقوع-حوادث-در-کاشان-73-درصد-کاهش-یافت
بستن   چاپ