پیام سپاهان
احمدی: متناسب یا توصیف‌تان از معلم حمایت کنید
يکشنبه 16 ارديبهشت 1397 - 11:51:40
سپاهان نیوز - سرپرست آموزش و پرورش اصفهان: مسئولین در توصیف مقام معلم ید طولایی دارند اما حمایت‌هایی که از معلمین می‌کنند تناسبی با توصیف‌هایشان ندارد.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، محمدجواد احمدی صبح امروز (یک شنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: باید به عنوان یک یادآوری با هشدار اعلام کنم معلم هنگامی که در کلاس است نباید به چیز دیگری فکر کند.
وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم معلم تاثیرگذار باشد، باید زمانی که در کلاس را می‌بندد دغدغه‌ای جز آموزش و تربیت دانش‌آموز نداشته باشد. هرکس که در این کشور موجب توسعه و پیشرفت شده است روزی خود پشت میزهای آموزش و پرورش نشسته است.
سرپرست آموزش و پرورش اصفهان گفت: مسئولین در توصیف مقام معلم ید طولایی دارند اما حمایت‌هایی که از معلمین می‌کنند تناسبی با توصیف‌هایشان ندارد. فراموش نکنیم سرمایه‌های واقعی این کشور در آموزش و پرورش شکل می‌گیرد.
همچنین اکبر پناهی- معاون پژوهش و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بیش از 30 سال فرایند انتخاب معلم نمونه به همان شکل انجام می‌شد تا اینکه وزارت علوم در سال 1393 متوجه شد این فرایند ایراد دارد و تاثیر مثبتی ندارد.
وی ادامه داد: جای تعجب دارد که وزارت علوم به جای بر طرف کردن مشکلات، صورت مساله را پاک کرد. اما اصفهان با آسیب شناسی تلاش کرد این مشکلات را بر طرف کند. اصفهان متوجه شد متوجه شد تمرکز در شاخص ها یکی از مشکلات اساسی است.
معاون پژوهش و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: دوم این بود که شاخص ها بر مبنای کاغذها مورد قضاوت قرار می گرفت. اصفهان دستور العملی تنظیم کرد و برای نخستین بار انتخاب معلم نمونه را به خود معلمین واگذار کرد.
پناهی گفت: امروز 85 درصد از معلمان از ساختار جدید انتخاب معلم نمونه رضایت دارند اما با این حال در سال جاری نیز اصلاحاتی در این ساختار صورت گرفته است.
کد خبرنگار: 13051
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33215/احمدی--متناسب-یا-توصیف‌تان-از-معلم-حمایت-کنید
بستن   چاپ