پیام سپاهان
سهل آبادی:
پدیده اصفهان ستیزی تولید را نشانه گرفته است
يکشنبه 16 ارديبهشت 1397 - 11:51:43
سپاهان نیوز - رییس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه متاسفانه فرهنگ سازی در استفاده از تولیدات داخلی نداریم، گفت: اگر همه اعم از اصناف، مردم، تولید و دولت دست به دست هم دهند با نجات صادرات، تولید و اقتصاد کشور نجات می یابد و اشتغال ایجاد می شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، عبدالوهاب سهل آبادی شامگاه (شنبه) در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان، با بیان اینکه پدیده اصفهان ستیزی درست است، در حالیکه اصفهان شهر بزرگ کار و تولید است، اظهار کرد: متاسفانه فرهنگ سازی در استفاده از تولیدات داخلی نداریم.
وی ادامه داد: اگر همه اعم از اصناف، مردم، تولید و دولت دست به دست هم دهند با نجات صادرات، تولید و اقتصاد کشور نجات می یابد و اشتغال ایجاد می شود.
رییس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: کشوری قوی محسوب می شود که از لحاظ اقتصادی قوی باشد در این صورت کشورهای دیگر با آن کاری نخواهند داشت، بنابراین اقتصاد، موضوعی بسیار مهم در کشور است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه اگر امسال حدود 1600 طرح بالای 60 درصد را که نیازمند 100 هزار میلیارد ریال است را به اتمام برسانیم، حدود 62 هزار اشتغال ایحاد خواهد شد، اظهار کرد: اقدامی که وزارتخانه در سال جاری در نظر گرفته اجرایی کردن این طرح ها است.
اسرافیل احمدیه با اشاره به رشد 53 درصدی سرمایه گذاری و 48درصدی اشتغال طی سال گذشته در اصفهان، افزود: سال گذشته یک هزار و 124 فقره جواز تاسیس داشتیم که بالغ بر 55 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری نیاز دارد و در صورت به نتیجه رسیدن حدود 29 هزار اشتغال را ایجاد خواهد کرد.
وی با اشاره به طرح های بهره برداری سال گذشته استان که بالغ بر 518 مورد پروانه بهره برداری صنعتی صادر شده است، گفت: این میزان طرح بالغ بر 17 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری داشته که 8804 مورد اشتغال ایجاد کرده است و از این بابت در رتبه نخست کشور هستیم.
کدخبرنگار: 13025
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33218/پدیده-اصفهان-ستیزی-تولید-را-نشانه-گرفته-است
بستن   چاپ