پیام سپاهان
جشنواره نمایش طنز دفاع مقدس در فلاورجان برگزار می‌شود
يکشنبه 16 ارديبهشت 1397 - 18:13:41
سپاهان نیوز - اصفهان - معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: نخستین جشنواره استانی نمایش طنز دفاع مقدس با عنوان " پاتک " در شهرستان فلاورجان برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا، " پرویز طاهری " روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این جشنواره استانی روزهای 19 و 20 ماه جاری ( اردیبهشت ) برگزار می شود.
وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره آذر سال گذشته انجام شد، گفت: 60 اثر نمایشی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در مرحله اول 17 اثر گزینش و به مرحله بعدی راه یافتند.
معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهارکرد: در نهایت 9 اثر به بخش مسابقه راه یافتند.
وی افزود: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره از شهر‌ستان های خمینی‌ شهر، نجف‌ آباد، اصفهان، برخوار، شاهین‌ شهر، لنجان، مبارکه، نطنز و فلاورجان است که خمینی‌ شهر و نجف‌ آباد بیشترین آثار ارسالی را به خود اختصاص دادند.
طاهری اظهارکرد: آثار راه‌ یافته به بخش مسابقه این جشنواره در شهرهای فلاورجان، ابریشم، قهدریجان، زازران، کلیشاد، ایمانشهر، بهاران و پیربکران اجرا می شوند.
وی از احتمال اجرای نمایش ‌های برتر جشنواره نمایش طنز دفاع مقدس در شهرستان اصفهان پس از پایان این جشنواره خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره 21 اردیبهشت‌ در سالن شهدای هنرمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: جشنواره استانی نمایش خیابانی طنز دفاع مقدس از شهریور سال گذشته و با پیشنهاد ناحیه بسیج و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فلاورجان کلید خورد.
شهرستان فلاورجان در 16 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
8114/ 2093

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33230/جشنواره-نمایش-طنز-دفاع-مقدس-در-فلاورجان-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ