پیام سپاهان
استانداراصفهان عنوان کرد: ملت ایران امروز پرچم اسلام را به دست گرفته و عزت و شرف و استقلال خود را محکم حفظ خواهد کرد
دوشنبه 17 ارديبهشت 1397 - 12:23:32
سپاهان نیوز - دکتر محسن مهرعلیزاده اظهارداشت: در اوایل انقلاب مردم ایران با رشادت فرزندان این مرزوبوم بر همه ی دشمنان متحد قسم خورده ی خود پیروز شد و ما نیز دست آوردهای انقلاب را که عزت، بزرگی و استقلال است را با قوت و علیرغم همه توطئه ها و جنگ روانی حفظ خواهیم کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزاده در دیدار دانشجویان دوره ی کارشناسی ارشد دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا با ایشان، اظهارداشت: تردیدی نیست آنچه که بعنوان ویژگی اصلی ارتش خدوم جمهوری اسلامی ایران مطرح می باشد، صداقت، پشتکار، خم به ابرو نیاوردن و دفاع همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
استانداراصفهان با بیان اینکه براساس توصیه حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، نیروهای نظامی و انتظامی نباید در سیاست دخالت کنند، افزود: ارتش نیز کاملا پایبند به این سفارش بوده و به همین خاطر محبوبیت دارد ولی این بدین معنا نیست که با نگاه تیزبینانه موارد مختلف را نمی بیند و رصد نمی کند.
وی با بیان اینکه ارتش یک نیروی محبوب و قابل اتکا و محترم بین همه مردم است، افزود: ارتش با آگاهی از شرایط سیاسی کشور و فرصت ها و تهدیدات داخلی و بیرونی، عزم خود را راسخ تر می کند.
مهرعلیزاده یکی از ویژگی های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را استقلال این کشور برشمرد و تصریح کرد: در شعارهای انقلاب، استقلال حتی مقدم بر آزادی بود و و بدون هیچگونه تردیدی، کشور ما امروز مستقلترین کشورها است و این ویژگی در هیج یک از کشورهای دنیا دیده نمی شود.
استانداراصفهان خاطر نشان کرد: بسیاری از کشورها علیرغم ظاهر با ابهت خود از استقلال برخوردار نیستند و اصل دشمنی با نظام به خاطر همین استقلال است و در هیچ کشوری این اندازه از استقلال دیده نمی شود.
وی معطل کردن برجام توسط امریکا و تهدیدهای پی در پی را یکی از استراتژی های امریکا برای جلوگیری از سرمایه گذاری در کشور و ایجاد مشکل در اقتصاد و معیشت مردم ایران برشمرد و افزود: با این وجود ایران محکم روی مواضع خود ایستاده و بر حق برخورداری از انرژی هسته ای پافشاری دارد و این نشانه استقلال ایران است که علیرغم فشار همه ی کشورهای به ظاهر قدرتمند ، روی خواسته بر حق خود ایستاده، ضمن اینکه در قالب برجام ثابت کرد که اهل منطق و گفتگو است.
محسن مهرعلیزاده با بیان اینکه اینکه جمهوری اسلامی ایران خود تصمیم گیرنده است و این حتی در اتحادیه اروپا هم دیده نمی شود، افزود: دشمنان اراده کرده اند که ما را تسلیم خود کنند و این استقلال را از ما بگیرند و در نظر دارند سربلندی را از ما بگیرند و نوکری را به ما تحمیل کنند و جنگ روانی تمدید برجام یا عدم آن، در همین راستا می باشد.
وی اختلالات ارزی و ایجاد جنگ روانی در حوزه اقتصاد را در همین راستا برشمرد و افزود: ما نگران نیستیم و راه خود را با قوت ادامه خواهیم داد.
مهرعلیزاده با بیان اینکه ما در ابتدا به خدا و سپس به توان خود متکی هستیم، تصریح کرد: در اوایل انقلاب مردم ایران با رشادت فرزندان این مرزوبوم بر همه ی دشمنان متحد قسم خورده ی خود پیروز شدند و ما نیز دست آوردهای انقلاب را که عزت، بزرگی و استقلال است را با قوت و علیرغم همه توطئه ها و جنگ روانی حفظ خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه امروز ما یک کشور نوپای تازه انقلاب کرده نیستیم که در مقابل فشار و رجز خوانی ابرقدرتها تسلیم شویم، افزود: ما در اوایل انقلاب کشور را با 6.5 میلیارد دلار در آمد اداره می کردیم در حالی که امروزه منابع و درآمدها و توانمندیها بسیار بیشتر از گذشته است.
استانداراصفهان خاطر نشان کرد: ما امروز پرچم اسلام را به دست گرفته ایم و عزت و شرف و استقلال خود را محکم حفظ خواهیم کرد.
محسن مهرعلیزاده در خصوص مقابله با خشکسالی اظهارداشت: در دوره ی دوم دولت دکتر روحانی یک تفکر کاملا اصولی و راهبردی در حوزه ی آب و خشکسالی حاکم شد و براساس این سیاست به جای افزایش منابع آبی و انتقال حوضه به حوضه، سازگاری با کم آبی مورد توجه قرار گرفت و بر اساس آن ، همزمان مدیریت منابع و مدیریت مصارف را توأمان داریم.
وی با تشریح وضعیت سازگاری با کم آبی و شیوه های بکارگرفته شده در استان اصفهان، بر صرفه جویی در مصرف آب در همه ی بخش ها بمنظور جلوگیری از ایجاد بحران در فصل تابستان تاکید کرد.
استانداراصفهان با تشریح اقدامات انجام شده در خصوص توسعه توریسم و گردشگری در استان به جای توسعه ی صنعتی و کشاورزی براساس سند آمایش سرزمین؛ اظهارداشت: حتی اگر امریکا از برجام خارج شود دیگر نمی تواند تحریم های سابق را اعمال کند ضمن اینکه اگر حتی بهانه ی عدم پایبندی ایران به برجام، را نداشته باشند ، باز هم بهانه های جدید می تراشند و دست بر نخواهند برداشت چرا که دشمنان با وجود اختلافات زیاد ، بر سر اینکه به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند با یکدیگر متحد شده اند ولی به لطف خدا و باهوشیاری ملت ایران ، موفق نخواهد بود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33248/استانداراصفهان-عنوان-کرد--ملت-ایران-امروز-پرچم-اسلام-را-به-دست-گرفته-و-عزت-و-شرف-و-استقلال-خود-را-محکم-حفظ-خواهد-کرد
بستن   چاپ