پیام سپاهان
شفر: عملکرد استقلال غافلگیرکننده بود
دوشنبه 17 ارديبهشت 1397 - 18:40:49
سپاهان نیوز - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: عملکرد بسیار خوب استقلال در این فصل از مسابقات لیگ، بسیاری از اهالی فوتبال را غافلگیر کرد.
به گزارش ایرنا، «وینفرد شفر» عصر روز دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا افزود: پیش از شروع مسابقات شاید کسی برای صعود استقلال از گروهش شانسی قائل نبود و این اتفاق برای بسیاری از اهالی فوتبال غافلگیر کننده بود.
وی اظهار امیدوار کرد که تیم استقلال در دو بازی مقابل ذوب آهن به پیروزی برسد و به مرحله بعد راه یابد.
شفر گفت: قهرمانی در جام حذفی، کسب رتبه سوم لیگ برتر و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کار بسیار سختی بود و باور کنید هیچگاه تیمی شبیه استقلال نداشته ام.
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این تیم در تمام بازی ها و تمرین ها با صدرصد توان خود تلاش می کرد و این پیغامی برای مدیرعامل باشگاه است.
وی اظهار کرد: دیدار ما در این مرحله از لیگ قهرمانان با یک تیم از ایران اتفاق خوبی نیست و ای کاش تا مراحل بالاتر به مصاف هم نمی رفتیم.
وی تصریح کرد: ذوب آهن و استقلال از تیم های خوب و با کیفیت فوتبال ایران هستند و بطور قطع فردا شاهد دیدار زیبایی خواهید بود.
شفر در باره گزینه دروازه بانی تیمش مقابل ذوب آهن گفت: ما در لیگ قهرمانان آسیا هم از حسینی و هم از رحمتی استفاده کردیم و فردا هم از آماده ترین دروازه بان خود بهره خواهیم برد.
شفر در باره خط حمله خطرناک ذوب آهن گفت: بهترین شیوه برای مقابله با آنها تصاحب توپ است و نباید اجازه دهیم هافبک های ذوب آهن، مهاجمان این تیم را تغذیه کنند.
بازیکن تیم استقلال تهران نیز در این نشست خبری گفت: تیم ذوب آهن از بازیکنان خوبی برخوردار است اما مطمئن باشید که برای تک تک آنها برنامه داریم و نمی گذاریم در اصفهان به هدف خود برسند.
فرشید باقری افزود: ذوب آهن و استقلال از بهترین تیم های ایران هستند و بطور قطع فردا شاهد بازی زیبایی خواهید بود.
وی اظهار کرد: استقلال در بازی های گذشته خود عملکرد بسیار خوبی داشته است و در بازی فردا هر تیمی که کمتر اشتباه کند، برنده خواهد بود.
باقری با بیان اینکه در این دیدار برای پیروزی می جنگیم، افزود: در جلسات فنی، تیم ذوب آهن را آنالیز کردیم و فردا هر تیمی که بهتر و باانگیزه تر بازی کند پیروز خواهد بود.
تیم فوتبال استقلال تهران فردا(سه شنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از ساعت 19:15 میهمان ذوب آهن اصفهان است.
دیدار برگشت این دو تیم سه شنبه 25 اردیبهشت در ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
ت/6027/8114

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33270/شفر--عملکرد-استقلال-غافلگیرکننده-بود
بستن   چاپ