پیام سپاهان
با حضور وزیر علوم
2 طرح عمرانی دانشگاه صنعتی اصفهان به بهره برداری رسید
سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 - 19:51:48
سپاهان نیوز - اصفهان- 2 طرح عمرانی شامل احداث مجتمع خوابگاهی و عملیات بازسازی خوابگاه شماره پنج پسران دانشگاه صنعتی اصفهان، روز سه شنبه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، مجتمع خوابگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان و محوطه سازی پیرامون آن با زیربنای پنج هزار و 556 مترمربع با هزینه بالغ بر 89 میلیارد ریال در پنج طبقه متشکل از سه بلوک احداث شده است.
عملیات بازسازی خوابگاه شماره پنج پسران این دانشگاه نیز با زیربنای 11 هزار و 520 مترمربع با هزینه بالغ بر 69 میلیار ریال در چهار طبقه متشکل از پنج بلوک بمنظور بهره برداری 515 دانشجو دانشگاه صنعتی اصفهان به بهره برداری رسید.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان نیز شامل فعالیت ها و دستاوردهای دانشکده ها و پژوهشکده های مختلف این دانشگاه در قالب غرفه های مختلف نیز امروز گشایش یافت.
این نمایشگاه مقارن با اجلاس بزرگداشت چهلمین سال تاسیس دانشگاه صنعتی اصفهان و با هدف ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشگران این دانشگاه در پیشبرد مرزهای دانش و تجاری سازی یافته های پژوهشی برپا شده است.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به منظور افتتاح چند طرح دانشگاهی، دیدار با مسئولان استان و دانشگاه های اصفهان و مدیران شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان همچنین حضور در مراسم چهلمین سال تاسیس دانشگاه صنعتی اصفهان، روز سه شنبه وارد این شهر شد.
دانشگاه صنعتی اصفهان فعالیت خود را از سال 1356 آغاز کرد.
این دانشگاه با حدود 500 عضو هیأت علمی و 11 هزار دانشجو در سه حوزه فنی و مهندسی، علوم پایه و کشاورزی و منابع طبیعی در 14 دانشکده و هشت پژوهشکده، یکی از دانشگاه های برتر کشور محسوب می شود.
ت/6994/6027/7150

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33323/2-طرح-عمرانی-دانشگاه-صنعتی-اصفهان-به-بهره-برداری-رسید
بستن   چاپ