پیام سپاهان
مهرعلیزاده:
این دوران می گذرد/ مردم اهمیتی به یاوه گویی دشمن نمی دهند
چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 - 10:03:13 AM
ایسنا
سپاهان نیوز - استاندار اصفهان با اشاره به برجام گفت: مردم ایران می دانند که نباید اهمیتی برای یاوه گویی های دشمن قائل باشند. اعتقاد داریم که به لطف خدا و همت مسوولان این دوران نیز می گذرد و برگی دیگر بر افتخارات تاریخ کشور ایران افزوده می شود.
 محسن مهرعلیزاده در مراسم چهلمین سال تاسیس دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شکوفایی ندای حق طلبی مردم ایران مقارن با جشن 40 سالگی یک مجموعه علمی است. دستاوردها و موفقیت های علمی در مقاطع مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی در شرایط سخت به دست آمده است. بودند کسانی که موفقیت های ما را بر نمی تابند و نمی توانند استقلال و آزادی مردم ایران را ببینند.
وی با اشاره به نقش چهار دهه از نسل های مختلف در موفقیت های کشور، گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان و در کنار آن شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان علم و دانش را با اقتصاد گره زده است که جای خوشحالی دارد.
مهرعلیزاده ادامه داد: ما سرمایه های فکری، خلاقیت و وطن دوستی در کشور داریم امروزه نفت که هر بار مورد طمع قرار می گرفت و به دنبال آن جنگ های زیادی در منطقه به راه می افتاد نمی تواند سرمایه کشور را تشکلیل دهد و خوشحالیم که امروز سرمایه انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است.
استاندار اصفهان با اشاره به جوانان تصریح کرد: جوانان باید افتخارات پیشینیان را ادامه داده و به دنیا ثابت کنند سنگ اندازی های دشمن خم به ابروی ملت ایران نمی آورد.
وی در خصوص برجام نیز گفت: مردم ایران می دانند که نباید اهمیتی برای یاوه گویی های دشمن قائل باشند. اعتقاد داریم که به لطف خدا و همت مسوولان این دوران نیز می گذرد و برگی دیگر بر افتخارات تاریخ کشور ایران افزوده می شود.
 


http://www.sepahannews.ir/fa/News/33355/این-دوران-می-گذرد--مردم-اهمیتی-به-یاوه-گویی-دشمن-نمی-دهند
بستن   چاپ