پیام سپاهان
بعد از نتایج ضعیف در جام‌جهانی کره
باقری: مدت‌ها از جام‌های جهانی دور بودیم/ با برنامه پیش برویم در جاکارتا شانس مدال داریم
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397 - 10:03:16
سپاهان نیوز - ملی‌پوش تیراندازی ایران می‌گوید که مسابقه‌های جام جهانی کره مسابقه هدف نبوده است و تیراندازان رفته رفته در مسابقه‌های پیش رو بهتر عمل خواهند کرد.
حسین باقری در گفت‌وگو با ایسنا در مورد نتایج تیراندازان در رقابت‌های جام جهانی کره اظهار کرد: این اولین مسابقه در سال جدید میلادی برای ما بود. این رقابت‌ها برای آمادگی تیراندازان جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی بود. در این مسابقه‌ها مدالی کسب نشد اما تیراندازان به لحاظ عملکردی خوب ظاهر شدند. اکنون نیز برای جام جهانی مونیخ آماده می‌شویم.
او در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد تیراندازان در کره ضعیف نبوده است؟ گفت: این مسابقات هدف ما نبود. تیراندازان المپیکی و بزرگ هم وقتی مدتی از مسابق دور می‌شوند در اولین رویداد نمی‌توانند مدالی کسب کنند. این یک روند برای همه ورزشکاران است. ما تیراندازان ایرانی از مردادماه سال گذشته از جام‌های جهانی و رقابت‌های بزرگ دور بودیم. نیاز است که هر تیرانداز برای حضور در مسابقه‌های بزرگ اردو و یا مسابقه را تجربه کنیم.
ملی‌پوش تیم تیراندازی با تفنگ در پاسخ به این سوال که آیا در اردو تیم ملی مشکل فشنگ و ساچمه وجود دارد یا خیر؟ گفت: ما تمرین‌های خود را داریم اما مقدار آن‌ها در حد مطلوب و ایده‌آل نیست.
باقری درخصوص سرمربی خارجی تیم ملی گوران ماکسیموویچ نیز اظهار کرد: گوران مربی خوبی است و کارنامه خوبی هم دارد. قهرمان المپیک بوده و چند قهرمان المپیک را پرورش داده است. در این مدت کوتاه هم که با او تمرین کردیم بازخورد خوبی داشتیم. هم او از بچه‌ها راضی است و هم تیراندازان از او راضی‌اند. امیدوارم که با حضور او در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های قهرمانی جهان به نتایج و اهداف خوب برسیم.
دارنده مدال نقره جام جهانی تیراندازی گفت: در خرداد ماه به مسابقه‌های مونیخ خواهیم رفت و مطمئنا نتایج بهتری کسب شود. امیدوارم بتوانیم در مسابقه‌های مونیخ فینالیست داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم.
باقری در مورد پیش‌بینی اش از نتایج تیراندازان در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز گفت: اگر با همین روند رو به رشد حرکت کنیم و مشکلی پیش نیاید شانس مدال در بازی‌ها را خواهیم داشت. البته این‌ها مستلزم این است که وسایل و مسابقه‌هایی که مورد نیاز است و طبق برنامه پیش‌بینی شده انجام شود. در این صورت شانس مدال حتمی است و تنها باید روی تعداد آن تلاش کنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33356/باقری--مدت‌ها-از-جام‌های-جهانی-دور-بودیم--با-برنامه-پیش-برویم-در-جاکارتا-شانس-مدال-داریم
بستن   چاپ