پیام سپاهان
آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان اصفهان برگزار می‌شود
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397 - 11:27:32
سپاهان نیوز - آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه 20 و 21 اردیبهشت ماه در استان اصفهان برگزار می شود.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، این آزمون در رشته های معماری، عمران، تاسیسات برقی، تاسیسات مکانیکی، ترافیک، شهرسازی و نقشه برداری در حوزه های اصفهان (دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان) و شهرستان کاشان (دانشگاه دولتی کاشان) برگزار می شود.
مدیرکل راه وشهرسازی در این خصوص گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در مهرماه سال 96 در دو حوزه اصفهان و شهرستان کاشان برگزار شد و با توجه به استقبال خوب هم استانی های کاشانی و اجرای با کیفیت و موفق آزمون، امسال نیز همزمان با اصفهان در دانشگاه دولتی کاشان هم شاهد اجرای آزمون هستیم.
حجت اله غلامی اظهار کرد: تعداد داوطلبان شرکت در این آزمون در رشته های هفتگانه ساختمان حدود 7000 نفر است که به نسبت دوره گذشته 1500 نفر کاهش یافته است.
رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان در این خصوص، گفت: لازم است به اطلاع داوطلبان رسانده شود که ارایه کارت شناسایی آزمون به همراه یک عدد کارت شناسایی معتبر الزامی بوده و ضمن جزوه باز بودن آزمون، استفاده از رایانه شخصی، تبلت و سایر وسایل الکترونیکی، میز نور، شیشه، کاربن و سایر وسایل مشابه ممنوع است.
امیر زاغیان هم چنین افزود: نتایج آزمون طی ماه های آینده به اطلاع متقاضیان می رسد و افرادی که حداقل نصاب تعیین شده توسط وزارت راه وشهرسازی را کسب کنند وارد حرفه نظام مهندسی می شوند و پروانه اشتغال به کار مهندسی را دریافت می کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33359/آزمون-ورود-به-حرفه-مهندسان-در-استان-اصفهان-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ