پیام سپاهان
به همت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان؛
شبکه ای از مربیان قرآنی کودک در کشور ایجاد می شود
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397 - 15:36:46
سپاهان نیوز - معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: لزوم تربیت قرآنی و یادگیری قرآن و قرار گرفتن در مسیر این کلام آسمانی در جامعه امروز بیش از پیش احساس می شود و بهتر است این مسیر از سنین پایین و کودکی برای فرزندانمان هموار شود.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، داریوش اسماعیلی روز گذشته (سه شنبه) در دیدار با سید حسین حسینی، مدیر موسسه آموزش قرآن و معارف اسلامی سیدالشهدا (ع) با معرفی دوره های برگزار شده مرتبط با قرآن کریم در جهاد دانشگاهی واحد اصفهان اظهار کرد: دوره های متعدد قرآن کریم در واحد اصفهان برگزار می‌شود که از جمله آن می توان به دوره تربیت مربی قرآنی کودک اشاره کرد که همواره با استقبال وسیع و کم نظیری مواجه می شود.
وی با بیان اینکه تاکنون پنج دوره تربیت مربی قرآنی کودک به همت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برگزار شده است، افزود: در دوره های تربیت مربی قرآنی کودک از تمام اقشار مردم و با مدارک دانشگاهی مختلف از دیپلم و لیسانس گرفته تا فوق لیسانس و دکتری شرکت می کنند.
اسماعیلی اضافه کرد: در این راستا تصمیم گرفتیم تا دوره های تربیت مربی قرآنی کودک را برگزار کنیم که خوشبختانه با استقبال مناسب همراه شده است. قصد داریم تا در ادامه همین روند، دوره های عالی را نیز برگزار کنیم تا افرادِ آموزش‌دیده بتوانند، مطالبی را که یاد گرفته اند به دیگران انتقال دهند و در نهایت یک شبکه از مربیان قرآنی کودک در استان و کشور پدید آید.
هم چنین سید حسین حسینی، مدیر موسسه آموزش قرآن و معارف اسلامی سیدالشهدا (ع) با معرفی این موسسه اظهار کرد: این موسسه در سال 1374 در شهر دولت آباد اصفهان تاسیس شد و مخاطبان این موسسه در همه مقاطع سنی و تحصیلی از آموزش های دینی و قرآنی بهره مند می شوند.
وی افزود: به طور میانگین 800 نفر فراگیر در هر سال از آموزش های موسسه آموزش قرآن و معارف اسلامی سیدالشهدا (ع) بهره می برند.
در پایان این دیدار تفاهمنامه همکاری در خصوص برگزاری دوره تربیت مربی قرآنی کودک بین جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و موسسه آموزش قرآن و معارف اسلامی سیدالشهدا (ع) امضا شد. هم چنین مقرر شد همکاری هایی بین دو طرف برای برگزاری دوره های تربیت مربی گردشگری کودک و دوره تربیت مبلغ دینی در آینده انجام شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33378/شبکه-ای-از-مربیان-قرآنی-کودک-در-کشور-ایجاد-می-شود
بستن   چاپ