پیام سپاهان
معاون شهردار:
خسارت سیل کاشان 15 میلیارد ریال است
چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397 - 18:21:45
سپاهان نیوز - کاشان- معاون خدمات شهری شهرداری کاشان گفت: جاری شدن سیل در نتیجه بارندگی های شدید هفته گذشته نزدیک به 15 میلیارد ریال خسارت به این شهر وارد کرد.
به گزارش ایرنا، روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کاشان روز چهارشنبه به نقل از محمدرضا عبدلی خالدی اعلام کرد: تخریب 113 حلقه چاه جذب آب، یک هزار مترمربع جدول و چهار هزار و 500 مترمربع آسفالت از جمله خسارت های جاری شدن سیل در شهر کاشان بود.
وی با اشاره به بسیج همه نیرو و امکانات از جمله 850 نفر از کارکنان شهرداری کاشان برای دفع خطر سیل، خدمت رسانی و کمک مردم افزود: پمپ های لجن کش برای تخلیه آبگرفتگی، استفاده از ماشین آلات در مسیل ها برای حرکت آب به خارج از محدوده شهری و ذخیره آن برای تغذیه سفره های آب زیرزمینی در جریان سیل صورت گرفت.
پیش تر مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان از وارد آمدن افزون بر 85 میلیارد ریال آسیب به تاسیسات، تجهیزات و خطوط انتقال آب در این شهرستان خبر داده بود.
به گزارش ایرنا، بارش های رگباری باران در هفته گذشته منجر به طغیان رودخانه های فصلی، تعطیلی برخی واحدهای آموزشی، آبگرفتگی واحدهای مسکونی و معابر شهری، تخریب زمین های کشاورزی، سیل بندها و برخی تاسیسات زیربنایی و راه های ارتباطی در شهرستان های شمالی استان اصفهان از جمله کاشان شد.
کاشان در 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33384/خسارت-سیل-کاشان-15-میلیارد-ریال-است
بستن   چاپ