پیام سپاهان
در روز اول مسابقات فوتسال امیدهای کشور
خط و نشان گیتی پسند برای حریفان
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1397 - 13:52:00
سپاهان نیوز - تیم گیتی پسند اصفهان در روز اول مسابقات لیگ برتر امید با نتیجه‌ هفت بر دو تیم ماهان تندیس قم را درهم کوبید.
به گزارش خبرنگار ایسنا_منطقه‌ی اصفهان، تیم گیتی پسند اصفهان در روز اول مسابقات لیگ برتر امید تیم ماهان تندیس قم را در سالن پیروزی اصفهان با نتیجه‌ هفت بر دو شکست داد.
گل های تیم گیتی پسند اصفهان را محسن مطیعی (3گل)، مهدی مهدی خانی، محمد باقر رحیمی، امیرحسین جعفری و دانیال شعائی به ثمر رساندند.
حمید گرامی سرمربی تیم گیتی پسند در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در مورد بازی خود در مقابل ماهان تندیس اظهار کرد: خدا راشکر بازی خوبی ارائه دادیم و بازیکنان ما به خصوص در نیمه‌ دوم تاکتیک های ما را در زمین اجرا کردند و با توجه به اینکه این بازی، مسابقه‌ اول ما و تیم ماهان تندیس در لیگ برتر بود هیچ شناختی از این تیم نداشتیم ولی با آنالیزی که در نیمه‌ اول انجام دادیم به نقاط قوت و ضعف تیم ماهان تندیس دست پیدا کردیم و توانستیم در نیمه‌ دوم رَوَند بهتری داشته باشیم و 3 امتیاز شیرین بازی را بدست بیاوریم.
گرامی همچنین در مورد نحوه‌ برگزاری مسابقات بیان کرد: لیگ برتر امید در کل در دوهفته برگزار می شود، یک هفته رفت، یک هفته برگشت یعنی تیم حدود 5 الی 6 ماه تمرین می کند و در دو هفته مسابقه می دهیم و این به علت فشردگی مسابقات و مصدومیت های پی در پی کیفیت مسابقات را پایین می آورد و اگر بستری فراهم شود که این مسابقات هم مانند لیگ برتر بزرگسالان در طول سال به صورت رفت و برگشت برگزار شود، هم جوانان و آینده سازان کشور بهتر کار می کنند و هم کیفیت مسابقات بالاتر می رود.
وی در خصوص بازی دوم خود در روز پنج شنبه مقابل فرش آراء گفت:با آنالیزی که از این تیم انجام دادیم، این تیم 3 بازیکن فوق العاده خوب و با تجربه دارد و خیلی بهتر از تیم ماهان تندیس قم هستند اما ماهم گیتی پسند هستیم و تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و برای پیروزی و گرفتن 3 امتیاز این بازی تلاش می کنیم.
به گزارش ایسنا در گروه دوم این مسابقات که همزمان در رشت برگزار می شود تیم پدیده اصفهان به تساوی دو بر دو در مقابل تیم‌ پرسپولیس خوزستان دست پیدا کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33394/خط-و-نشان-گیتی-پسند-برای-حریفان
بستن   چاپ