پیام سپاهان
اولین اجرای گروه بمرانی در اصفهان
گروه بمرانی در سالن فرشچیان خواهند نواخت
جمعه 21 ارديبهشت 1397 - 10:57:29
سپاهان نیوز - نوای موسیقی گروه بمرانی با آوای بهزاد عمرانی در هم پیچیده و خانه صفوی را روحی تازه بخشیده است. نوایی که در سالن استاد فرشچیان به گوش خواهد رسید و علاقه مندان را می خواند تا مقابل گروه بمرانی بنشینند، لذت ببرند و دیداری تازه کنند.
به گزارش خبرنگار ایسنا ـ منطقه اصفهان، ترافیک سنگینی در خیابان ها حاکم است، اما خیابان خاقانی امشب شور عجیبی دارد. حیاط خانه صفوی شلوغ است و مردم آلبوم به دست منتظر! منتظر برای گرفتن امضا و دوربین ها آماده برای عکسی یادگاری و در مقابل آن چشم های هر کدام از اعضای گروه بمرانی در مقابل شور و شوق علاقه مندان می درخشد. امشب نوای موسیقی گروه بمرانی با آوای بهزاد عمرانی در هم پیچیده و خانه صفوی را روحی تازه بخشیده است. 
علاقه مندان تنها برای دیدار با این گروه به خانه صفوی قدم نهاده اند. دیداری مملو از صمیمیت و دوستی که هر لحظه میان اعضای گروه و دوست داران هنر عمیق تر می شود. 
خواننده این گروه ـ بهزاد عمرانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا می گوید کم تر از یک سال است که از رونمایی آلبوم "گذشتن و رفتن پیوسته" می گذرد، اما تاکید دارد که "آمده ایم تا معاشرت کنیم و با علاقه مندان به صورت مستقیم در ارتباط باشیم"
موزیک آلبوم "گذشتن و رفتن پیوسته" نسبت به آلبوم های قبلی کمی از لحاظ سبکی متفاوت است و البته با استقبال زیادی روبه رو شده است.
بهزاد عمرانی به این نکته که از روی سلیقه شنیداری خود آهنگ می سازند اشاره می کند و ادامه می دهد "تمامی آلبوم های این گروه متفاوت از یکدیگر هستند و هر ساله تغییر در سلیقه شنیداری، تاثیر خود را در ساخت آهنگ ها می گذارد"
دیدار این گروه با دوستداران هنر شور و شوق آن ها را برای اجرا کنسرت دوچندان کرده است و مانی مزکا در همین خصوص می گوید اولین باری است که گروه بمرانی در اصفهان برای اجرا کنسرت به روی صحنه خواهد رفت و برای این اجرا بسیار ذوق و هیجان دارند.
مانی ادامه می دهد "در گذشته نیز بسیار تلاش کرده ایم تا دراصفهان اجرا کنسرت داشته باشیم اما ممکن نبود و امیدواریم این کنسرت به خوبی اجرا شود تا در آینده هم دراین شهر اجرا داشته باشیم"
بهزار عمرانی نیز می گوید که مجوز اجرا کنسرت دیر داده شده است و تنها چهار روز بیش تر برای آن فرصت نداشته اند اما حوشحال هستند که سالن در همین چهار روز پر شده است و با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است و تاکید دارد که "امیدواریم بعد از ماه رمضان دوباره به اصفهان باز گردیم"
این گروه حدود 11 سال است که با یکدیگر فعالیت می کنند و آلبوم "گذشتن و رفتن پیوسته" پنجمین آلبومی در کنار یکدیگر برای ساخت آن تلاش کرده اند که در دی ماه 95 منتشر شد. این گروه اکنون در حال ضبط آلبومی جدید است و تا پاییز یا زمستان آن را منتشر خواهند کرد.
جهانیار قربانی در سالن استاد فرشچیان، ترومپت و گیتار الکتریک کوک می خواهد کرد و سالار اصغری درامز خواهد نواخت. کیارش عمرانی نیز با گیتار بیس و بانجو و آرش عمرانی با پیانو و کارولین به روی صحنه خواهند آمد. مانی مزکا نیز با نفس هایش برای علاقه مندان ساز بادی می نوازد. 
آلبوم های امضا شده در دستان علاقه مندان، آن ها را برای کنسرت فرا می خواند تا در سالن استاد فرشچیان مقابل گروه بمرانی بنشینند، لذت ببرند و دیداری تازه کنند.
کدخبرنگار: 13091
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33412/گروه-بمرانی-در-سالن-فرشچیان-خواهند-نواخت
بستن   چاپ