پیام سپاهان
راهپیمایی محکومیت عهد شکنی امریکا در اصفهان برگزار شد
جمعه 21 ارديبهشت 1397 - 16:27:46
سپاهان نیوز - اصفهان- مردم اصفهان روز جمعه پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت عهد شکنی امریکا راهپیمایی کردند.
به گزارش ایرنا، مردم همیشه در صحنه اصفهان برای دفاع از امنیت و منافع ملی در این راهپمایی ضد آمریکایی - صهیونیستی شرکت و با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.
مردم اصفهان در این راهپیمایی از مسیر خیابان مصلا به سمت چهار راه فرایبورگ، با در دست داشتن پلاکاردهایی علیه سیاست‌های آمریکا علیه ایران شعار سر دادند.
آنها در راهپیمایی خود شعارهایی مانند مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، " در عزم ملت ما تحریم اثر ندارد، امریکای جهانخوار این را باید بداند"، و " در عزم ملت ما تهدید اثر ندارد، امریکای جهانخوار این را باید بداند" سر دادند.
مردم شهید پرور اصفهان در این راهپیمایی، قطعنامه ای در دفاع از اقتدار و امنیت ملی و محکومیت اظهارات استکبار جهانی را قرائت و با سر دادن تکبیر آن را تایید کردند.
در بخشی از این قطعنامه آمده است: ما ملت همیشه بیدار اصفهان با شناخت ماهیت استکبار و با مشاهده جنایات بی وقفه شیطان بزرگ، امریکا را همچنان دشمن شماره یک بشریت و عامل اصلی حمایت از تروریسم دانسته و با توجه به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر اینکه کسی حق ندارد دست دوستی به سوی امریکا دراز کند، هرگونه اقدام خلاف را مردود دانسته و با بصیرت و چشمانی باز همه زمینه های نفوذ شیطانی را سد می کنیم.
ت/7134/3011

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33416/راهپیمایی-محکومیت-عهد-شکنی-امریکا-در-اصفهان-برگزار-شد
بستن   چاپ