پیام سپاهان
تا 48 ساعت آینده؛
بارش باران در استان اصفهان ادامه می یابد
جمعه 21 ارديبهشت 1397 - 17:22:24
سپاهان نیوز - اصفهان- کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر وجود جو ناپایدار هوا و بارش باران در استان تا 48 ساعت آینده است.
حجت الله علی عسگریان روز جمعه در گفتگو با ایرنا افزود: بر اساس این پیش بینی تا 2 روز آینده بطور متناوب شاهد افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید و بارش های رگباری بهاری همراه با رعد و برق در سطح استان خواهیم بود.
وی با بیان اینکه بارش ها در 48 ساعت آینده بیشتر در مناطق غربی استان خواهد بود، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته بیشترین بارندگی ها در اردستان، علویجه و سمیرم با 14.1، 13.8 و 12.8 میلیمتر ثبت شده است.
وی خنک ترین نقطه استان را داران و سمیرم با چهار درجه و گرمترین را خور وبیابانک با 26 درجه سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: بیشینه دمای هوا در بیشتر نقاط استان بین یک تا سه درجه افزایش خواهد داشت.
علی عسگریان افزود: حداقل دمای کلانشهر اصفهان امشب به 11 درجه و حداکثر دمای این شهر فردا شنبه به 23 درجه سانتیگراد می رسد.
هوای کلانشهر اصفهان برای روز ‌‌‌‌شنبه، قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدیدو رگبار پراکنده و رعد و برق و برای یکشنبه، قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است.
ت/3011 / 1339

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33420/بارش-باران-در-استان-اصفهان-ادامه-می-یابد
بستن   چاپ