پیام سپاهان
صدرعاملی: کاش هیچ گاه جنگی سر نمی گرفت
شنبه 22 اردیبهشت 1397 - 9:20:00 AM
ایسنا
سپاهان نیوز - افتتاحیه معنوی هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان برگزاری جشنواره حسنات برگزار شد.
  رسول صدرعاملی، در افتتاحیه معنوی جشنواره فیلم کوتاه حسنات با بیان اینکه دنیای بدون جنگ و خشونت آرزوی همه مردم جهان است، اظهار کرد: کاش هیچ گاه جنگی سر نمی‌گرفت و امروز شاهد این همه شهیدی که در گلستان شهدای اصفهان و دیگر شهرها به خاک سپرده شدند، نبودیم.
دبیر هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان با بیان اینکه اگر شهدایی که امروز در گلستان شهدا به خاک سپرده شدند در جنگ شهید نشده بودند، امروز شاهد تحقق بخش زیادی از آرمان‌های انقلاب بودیم، تصریح کرد: سعی داریم با ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و همدلی و همزبانی با استفاده از ابزار هنر در حد و توان خود هر گونه خشونت را از جوامع بشری دور سازیم.
ایثار و خودگذشتگی بیش از هر زمان دیگری نیاز جامعه امروزاست
همچنین محمد سعید عشاقی، جانشین رییس جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات نیز در این مراسم با اشاره اینکه امروز هفتمین دوره جشنواره حسنات را با حضور در گلستان شهدا و با تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز کردیم، افزود: جشنواره حسنات با موضوعاتی همچون احسان و نیکوکاری و تعاون و همکاری جامعه هنری را به سمت موضوع ایثار، گذشت و همراهی با مسایل انسانی و اجتماعی همراه ساخته است.
وی گفت: امروز مسئولان جشنواره حسنات با حضور در گلستان شهدا نشان دادند که امروز بیش از هر زمان دیگری ترویج روحیه ایثار و شهادت و از خودگذشتگی یکی از نیازهای جدی جامعه است.
جانشین رییس جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با بیان اینکه ما رفتار و منش شهدا را سرلوحه فعالیت‌های خود در جشنواره حسنات قرار می دهیم، اضافه کرد: امیدواریم آثار ماندگار هنرمندان با الهام از شهدای گرانقدر، بتواند آثاری ماندگار باشد و جشنواره هفتم خوب و با کیفیت مطلوب به انجام برسد.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/33430/صدرعاملی--کاش-هیچ-گاه-جنگی-سر-نمی-گرفت
بستن   چاپ