پیام سپاهان
مردانی: می‌خواهیم نتایجی لایق تکواندوی ایران بگیریم
شنبه 22 ارديبهشت 1397 - 11:16:51
سپاهان نیوز - ملی پوش اصفهانی تکواندوی ایران گفت: می‌خواهیم در رقابت‌های قهرمانی آسیا 2018، نتایجی لایق تکواندوی ایران بگیرم.
سجاد مردانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شرایط خوب تمرینات تیم ملی تکواندو توضیح داد: خوشبختانه از اول فروردین‌ماه تمرینات تیم ملی را شروع کرده و یک ماه است که سخت تمرین می‌کنیم. شرایط همه ملی‌پوشان خوب بوده و من نیز مصدومیتی ندارم. تنها یک سرما خوردگی ساده است که به‌زودی برطرف می‌شود.
او ادامه داد: با توکل به خدا و تلاش زیاد، اردوها را تا قبل برگزاری مسابقات ادامه می‌دهیم تا با یک نتیجه خوب به سوی بازی‌های آسیایی حرکت کنیم.
تکواندوکار المپیکی ایران هم‌چنین درمورد کادرفنی تیم ملی گفت: قطعا کادرفنی خوبی درکنار تیم وجود دارد و همه تلاش ما این است نتایج خوبی را برای ایران کسب کنیم. می‌خواهیم در مسابقات پیش‌رو نتایجی که لایق تکواندوی ایران باشد را با کیفیت مناسب کسب کنیم.
مردانی در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارد؟ توضیح داد: من در مسابقات قهرمانی آسیا هستم چون سهمیه دارم. در رقابت‌های جام فجر شرایط به گونه‌ای دیگر رقم خورد اما من در اردوها با تلاش زیاد تمرین می‌کنم تا به هدف خود برسم.
تکواندوکار سنگین وزن تیم ملی در پاسخ به این سوال که تکواندو در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال می‌شود؟ گفت: هیچ چیز دور ازانتظار نیست چون تیم شرایط خوبی دارد. قطعا هدف ما کسب نتایج خوب است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33443/مردانی--می‌خواهیم-نتایجی-لایق-تکواندوی-ایران-بگیریم
بستن   چاپ