پیام سپاهان
75 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در سمیرم احداث شد
شنبه 22 ارديبهشت 1397 - 21:13:12
سپاهان نیوز - سمیرم،اصفهان- مدیر امور آب و فاضلاب شهری سمیرم گفت: بیش از 75 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب، در هشت سال گذشته در شهر سمیرم احداث شده است.
به گزارش ایرنا، محمدعلی عباسی روز شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیران آبفای شهری سمیرم در فرمانداری این شهرستان افزود: با وجود سختی کار در اقلیم سخت و سنگی سمیرم، این میزان شبکه جمع آوری فاضلاب احداث شد.
وی اظهار کرد: 350 میلیارد ریال مجموع اعتباری است که برای این 75 کیلومتر حفاری و احداث شبکه جمع آوری فاضلاب در این مدت هزینه شده است.
این مسئول افزود: اصلاح 80 درصدی شبکه آب شهر "کُمه" و همچنین اصلاح 65 درصد از شبکه آب شهر "حنا" نیز در سه سال اخیر صورت گرفت.
وی با بیان اینکه مرحله(فاز) دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر سمیرم در یکسال گذشته، تکمیل و به بهره برداری رسیده است، افزود: بخش زیادی از تصفیه خانه اصلی نیز در این مدت نوسازی شد.
عباسی به وضعیت آب آشامیدنی سمیرم هم اشاره کرد و گفت: جای نگرانی برای تامین آب آشامیدنی شهرهای سمیرم، کُمه، حنا و ونک در سال جاری وجود ندارد.
مدیر آب و فاضلاب سمیرم یادآور شد: افزون بر 12هزار مشترک اعم از مسکونی، اداری و تجاری در سطح شهرستان سمیرم از خدمات اداره آبفا بهره می برند که از این تعداد افزون بر هفت هزار و 750 انشعاب در شهر سمیرم مشترک آبفای شهری هستند.
محمدعلی عباسی بعد از 10 سال فعالیت در سمت مدیر آبفای شهری سمیرم، جای خود را به فرود نصیری داد.
شهرستان سمیرم با افزون بر یکصد هزار جمعیت ثابت و عشایری، چهار شهر حنا، ونک، کمه و سمیرم و چهار بخش مرکزی، وردشت، پادنا و دناکوه در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
7147/ت/6027

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33460/75-کیلومتر-شبکه-جمع-آوری-فاضلاب-در-سمیرم-احداث-شد
بستن   چاپ