پیام سپاهان
رییس دانشگاه اصفهان:
ساسان هیچ‌گاه معلمی را به عنوان شغل ندید
يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 - 09:42:20
سپاهان نیوز - رییس دانشگاه اصفهان با بیان اینکه مراتب علمی دکتر ساسان برهیچ کسی پوشیده نیست، گفت: شخصا هیچ گاه به یاد ندارم که ایشان معلمی را به عنوان یک شغل نگاه کرده باشد.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اصفهان، هوشنگ طالبی عصر روز گذشته(شنبه) در آیین نکوداشت عبدالحسین ساسان- استاد سابق اقتصاد دانشگاه اصفهان که در تالار پیامبر اعظم دانشگاه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: برای دانشگاه اصفهان افتخار بزرگی است که از یک انسان انسان ساز تجلیل می کند.
وی افزود: این موضوع بسیارمهم است که اگر انسان در راهی قدم می گذارد با نیت خیری همراه باشد که همان راه خدمت به انسان است. راهی که محصولش انسانی فرهیخته و با فرهنگ است.
رییس دانشگاه اصفهان ادامه داد: شخصا هیچ گاه به یاد ندارم که دکتر ساسان به معلمی به عنوان یک شغل نگاه کرده باشند.
طالبی با اشاره به اینکه ایشان در تدریس مهارت بالایی داشتند و برای اداره کلاس با زبان دل انجام وظیفه می کردند، افزود: مراتب اخلاقی ایشان نه تنها در کلاس درس بلکه در تمام ابعاد زندگی مشهود است.
وی اظهار کرد: دانشگاه اصفهان قصد دارد در کارگروه‌های خود جهت جذب اساتید از شاخص سازی اخلاق و رفتار و علم ایشان الگو برداری کند بدین معنا که از جمله معیارهای انتخاب اساتید بر اساس شاخص‌های ایشان صورت خواهد گرفت.
رییس دانشگاه اصفهان با بیان اینکه دانشگاه اصفهان به ایشان بسیار بدهکار است ، گفت: این بدهکاری نه تنها از بعد مادی بلکه از تمامی جهات است. یکی از افتخارات دانشگاه اصفهان این است که برای توسعه از نظرات عبدالحسین ساسان استفاده کرده است.
طالبی خاطر نشان کرد: ایشان برای دانشگاه اصفهان به عنوان یک معلم واقعی شناخته می شوند و امیدوارم این شخصیت‌ها را بیشتر به جامعه بشناسانیم.
هم چنین، مجید صامتی (دبیر اجرایی برنامه نکو داشت استاد فرهیخته عبدالحسین ساسان) با بیان اینکه سمبل فعالیت ایشان به طور فیزیکی کتابخانه آزادگان است، اظهار کرد: مقرر شد نام استاد عبدالحسین ساسان در قسمت مطالعه برداران کتابخانه آزادگان نام گزاری کنیم.
کدخبرنگار:13025
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33470/ساسان-هیچ‌گاه-معلمی-را-به-عنوان-شغل-ندید
بستن   چاپ