پیام سپاهان
اردیبهشتی دیگر با نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 - 10:21:13 AM
ایسنا
سپاهان نیوز - هفتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، گیاهان دارویی، ماهیان تزیینی و فرآورده‌های طبیعی از 23 تا 29 اردیبهشت‌ماه در اصفهان برگزار می‌شود و هوای این شهر را بهاری‌تر می‌کند.
  این نمایشگاه که در 9000 مترمربع برگزار می‌شود و 160 غرفه را در خود جای داده و فعالان عرصه گل و گیاه و گیاهان دارویی در سراسر کشور را گرد هم جمع کرده است.
مشارکت کنندگانی از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، تهران، قزوین، اراک، مشهد، شیراز و همدان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و انواع گل و گیاه شامل گیاهان آپارتمانی و فضای باز و گل‌های شاخه‌ بریده، گیاهان دارویی و محصولات سالم غذایی، گل‌آرایی و درختچه‌های تزیینی، انواع پیاز، دانه، بذر، سم، کود، نشاء و تجهیزات گلخانه‌ای و باغبانی را به نمایش می‌گذارند.
کلینیک‌های گیاه‌پزشکی و آزمایشگاهی، اتحادیه‌ها، انجمن‌ها، سندیکاها، نشریات تخصصی و دانشگاه‌های مختلف نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
در حاشیه این نمایشگاه دو همایش در روزهای سه‌شنبه 25 اردیبهشت و چهارشنبه 26 اردیبهشت برگزار می‌شود و در آنها «نقش گیاهان دارویی در تغذیه سالم» و «مدیریت فضای سبز خانگی با تاکید بر بحران آب» توسط کارشناسان و اساتید حوزه گل و گیاه و فضای سبز مورد بررسی قرار می‌گیرد.
هفتمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، گیاهان دارویی، ماهیان تزیینی و فرآورده‌های طبیعی همچنین بستری برای برگزاری یک رویداد ویژه هنری را نیز فراهم آورده که علاقمندان به موضوع عکاسی می‌توانند در این مسابقه عکس شرکت کنند.
علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند عکس‌های خود از نمایشگاه گل و گیاه اصفهان را با هشتگ #نمایشگاه_گل_اصفهان در اینستاگرام منتشر کنند و پس از داوری آثار، سه اثر به عنوان برگزیده انتخاب خواهند شد و جوایزی دریافت خواهند کرد.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/33472/اردیبهشتی-دیگر-با-نمایشگاه-گل-و-گیاه-در-اصفهان
بستن   چاپ