پیام سپاهان
در روز استراحت گیتی پسند
تساوی مقاومت و فرش آراء در اولین پیروزی ماهان تندیس
يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 - 10:21:19
سپاهان نیوز - چهارمین روز از مسابقات دور رفت لیگ برتر امیدهای کشور و در روز استراحت تیم گیتی پسند اصفهان تیم‌های مقاومت تهران و فرش‌آراء مشهد به تساوی در برابر هم رضایت دادند و تیم ماهان تندیس قم به اولین پیروزی خود در این مسابقات دست یافت.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، در روز چهارم مسابقات لیگ برتر امید کشور و در گروه دوم مسابقات که به میزبانی اصفهان در ورزشگاه پیروزی در جریان است، بازی تیم‌های مقاومت تهران و فرش آراء مشهد با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید، دیگر بازی این گروه که بین تیم های ماهان تندیس قم و ملی حفاری اهواز برگزار شد با برتری تیم ماهان تندیس به پایان رسید.
بدین ترتیب در پایان روز چهارم از مسابقات تیم های مقاومت تهران و فرش آراء مشهد هر کدام با 7 امتیاز و به علت تفاضل گل بهتر تیم مقاومت، در گروه اول و دوم هستند و تیم گیتی پسند اصفهان با 6 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.
با این وجود تیم گیتی پسند می تواند با پیروزی در روز آخر دور رفت مسابقات در مقابل تیم مقاومت تهران، حداقل به دومی گروه دست پیدا کند و در صورتی که فرش‌آراء مشهد نتیجه‌ای غیر از پیروزی در برابر تیم ماهان تندیس بدست بیاورد تیم گیتی پسند می تواند با پیروزی به صدر جدول دست پیدا کند.
محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال و رضا لک که به تازگی به سرمربی گری تیم بزرگسالان گیتی پسند رسیده است، مهمانان امروز این بازی بودند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33475/تساوی-مقاومت-و-فرش-آراء-در-اولین-پیروزی-ماهان-تندیس
بستن   چاپ