پیام سپاهان
به دستور شهردار اصفهان:
ایجاد آب نماهای جدید در پروژه‌های شهری، ممنوع شد/ آبنمای چهارباغ در هاله‌ای از ابهام
يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 - 10:53:48
سپاهان نیوز - شهردار اصفهان از ممنوعیت آب نما در پروژه‌های جدید شهری خبر داد اما جزییات این تصمیم را به خصوص در رابطه با برنامه‌های احیای چهارباغ عباسی اعلام نکرده است.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، دکتر قدرت الله نوروزی با اشاره به موضوع مهم کم‌آبی در اصفهان، گفت: در اسفندماه 96 و در هفته درختکاری بر کاشت گونه‌های مقاوم به شرایط خشکی از سوی شهرداری تاکید شد، اما اکنون فراتر از آن اعلام می‌کنم که از این پس شهرداری در قالب پروژه‌های خود از ایجاد آبنماهای جدید خودداری می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: عزم شهرداری در مدیریت مصرف آب جدی است و مردم هم باید این موضوع را جدی بگیرند. نظارت‌های ویژه‌ای نیز بر عملکرد شرکت‌های پیمانکار فضای سبز صورت می‌گیرد که یکی از مهمترین شیوه‌های نظارت، استفاده از نظرات مردم است.
به گزارش ایسنا در طرح احیا چهارباغ عباسی آبنما‌ها و حوض‌های متعددی مد نظر قرار گرفته است و قرار بر این است که مسیر آب صفوی در محور چهارباغ عباسی احیا شود. با این تصمیم شهردار اصفهان این طرح‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد.
کد خبرنگار: 13051
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33477/ایجاد-آب-نماهای-جدید-در-پروژه‌های-شهری،-ممنوع-شد--آبنمای-چهارباغ-در-هاله‌ای-از-ابهام
بستن   چاپ