پیام سپاهان
نایب رئیس شورای شهر اصفهان:
آموزش و پرورش اصفهان شش ماه بدون مدیر مانده است
يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 - 15:06:53
سپاهان نیوز - اصفهان- نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آموزش و پرورش اصفهان شش ماه است مدیر ندارد و به صورت سرپرستی اداره می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا نصر اصفهانی صبح یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: با وجود اینکه افراد لایقی در سطح اداره آموزش و پرورش استان اصفهان هستند اما نزدیک به شش ماه است که اداره کل آموزش و پرورش به شکل سرپرستی اداره می شود.
وی بیان داشت: لازم است استاندار اصفهان، وزیر آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس اقدام عاجلی در حوزه انتخاب مدیر آموزش و پرورش انجام دهند و نگذارند این وضعیت بیش از این ادامه یابد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان باید با سیاست های دولت تدبیر و امید همسو باشد.
وی در خصوص قطار شهری اصفهان هم اضافه کرد: قطار شهری اصفهان طی سالیان گذشته وضعیت بسیار خوبی به خود گرفته و اهداف آن تحقق پیدا کرد و قولی که مبنی بر اتمام خط یک آن داده شده بود پس از 17 سال به پایان رسید، این امر نشان می دهد اگر با وحدت و انسجام، همه امور را پیگیری کنیم موفق خواهیم بود البته نسبت به تعیین تکلیف و انتخاب مدیرعامل قطار شهری نیز باید اقدام شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33489/آموزش-و-پرورش-اصفهان-شش-ماه-بدون-مدیر-مانده-است
بستن   چاپ