پیام سپاهان
مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان خبر داد:
توزیع اقلام اساسی از سوی هلال احمر بین حادثه دیدگان سیل در اصفهان
يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 - 15:06:54
سپاهان نیوز - اصفهان - مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان گفت: هلال احمر اصفهان در این مدت توانسته 14 چادر، 129 پتو، چهار هزار و 650 نان و یک هزار و 640 کنسرو بین حادثه دیدگان توزیع کند.

محسن مومنی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه همانگونه که هواشناسی پیش بینی کرده بود در هفته اخیر و در 48 ساعت گذشته با بارش های شدید در بسیاری از شهرستان های اصفهان روبرو شدیم، اظهار داشت: بارش ها در دو روز گذشته در شهرستان هایی مانند دهاقان، شاهین شهر، فریدونشهر، سمیرم و شهرضا شدت یافت و در نهایت نیروهای هلال احمر به دلیل آبگرفتگی و به خطر افتادن زندگی عشایر این مناطق مجبور به امدادرسانی به این نقاط شدند.
وی ادامه داد: البته شدت بارش ها در شاهین شهر هم در اواخر هفته گذشته زیاد بود و بسیاری از معابر دچار آبگرفتگی شده بود.
مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان افزود: ما در عملیات امدادرسانی به همه مناطق مذکور از بیش از 200 نیروی خود بهره گرفتیم و توانستیم به بیش از شش هزار نفر امدادرسانی کردند.
وی ادامه داد: بخش بزرگی از جامعه هدف ما برای امدادرسانی عشایر مناطق مختلف استان اصفهان هستند که البته نکات ایمنی از سوی امدادگران برای جلوگیری از آسیب های بیشتر به آنها ارائه شده است.
مومنی تصریح کرد: هلال احمر اصفهان در این مدت توانسته 14 چادر، 129 پتو، چهار هزار و 650 نان و یک هزار و 640 کنسرو بین حادثه دیدگان توزیع کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33492/توزیع-اقلام-اساسی-از-سوی-هلال-احمر-بین-حادثه-دیدگان-سیل-در-اصفهان
بستن   چاپ