پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
نهادهای اصفهان با تمام وجود از جشنواره فیلم حسنات حمایت کنند
يکشنبه 23 ارديبهشت 1397 - 15:06:57
سپاهان نیوز - اصفهان – استاندار اصفهان گفت: از دستگاه‌های استان می‌خواهم که تمام انرژی خود را برای تقویت این رویه در جشنواره فیلم حسنات اصفهان استفاده کنند و در این راستا ابلاغیه کتبی نیز خواهم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر ، محسن مهرعلیزاده عصر شنبه در آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان اظهار داشت: برگزاری هفتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه حسنات اصفهان را ارزشمند می‌دانیم و بسیار خرسندیم که هنردوستی و ارج نهادن به هنر و هنرمند در میان مردم عزیز اصفهان همانند گذشته ماندگار است.
وی با بیان اینکه این فضا می تواند در آینده به عنوان گواهی از رشد و اعتلای فرهنگی مردم این خطه در دنیا و ایران عزیز باشد، تاکید کرد: هنرمندان اصفهان اغلب در حیطه ای حرکت دارند که مردمی است و خیر رساندن به مردم را در پیش روی اعمال خود قرار داده اند.
تعبیر پهلوانی و مرجع بودن برای مردم زیبنده نام برخی هنرمندان است
استاندار اصفهان با اشاره به تقدیر از هنرمندان خیر در جشنواره حسنات بیان داشت: تعبیر پهلوانی و مرجع بودن برای مردم زیبنده نام برخی هنرمندان است.
وی اضافه کرد: همانند جویباری که رودخانه‌ای عظیم از خیرات و حسنات ایجاد می کند، نیکی‌ در جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان در قالب‌های مختلفی مانند ساخت فیلم، آموزش‌ به جوانان، و تقدیر از خیران و غیره جریان دارد.
مهرعلیزاده گفت: اینکه خیریه‌ای مانند حسنات تنها به فکر معیشت مردم نبوده است و در کنار آن بقیه مفاهیم احسان و نیکوکاری را نیز مدنظر قرار داده، بسیار زیباست.
ارتباط دادن هنر با زندگی روزمره مردم نوعی هنرمندی ژرف است
وی توسعه هنر مردمی و ارتباط دادن آن با زندگی روزمره مردم را نوعی هنرمندی ژرف برشمرد و تصریح کرد: یک مسیر هنری را زمینه رشد و بالندگی مردم قرار دادن در نوع خود هنری است که جای تقدیر از دست اندرکاران دارد.
در کنار حسناتی‌ها حضور خواهم داشت
استاندار اصفهان تاکید کرد: این رشد، آگاهی و تعالی فرهنگی را به مسئولان فرهنگ مدار این جشنواره و مردم فرهنگ دوست اصفهان تبریک می گویم و از دستگاه‌های استان می‌خواهم که از تمام انرژی خود برای تقویت این رویه در جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان استفاده کنند و در این راستا ابلاغیه کتبی نیز خواهم داشت.
وی اضافه کرد: در کنار جریان جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان، خود نیز حضور خواهم داشت تا در دیاری که مشحون از ارزش‌های فرهنگی و خیرات است خدمتی در این راستا داشته باشم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/33498/نهادهای-اصفهان-با-تمام-وجود-از-جشنواره-فیلم-حسنات-حمایت-کنند
بستن   چاپ